5 Cara Saya Merawat Anak Demam dan Cirit Birit

16/05/2014

5 Cara Saya Merawat Anak Demam dan Cirit Birit


Assalamualaikum...

Anak saya, Mia jarang cirit-birit atau demam. Pernah sekali kena cirit-birit semasa bercuti di Melaka. Mia cirit-birit mungkin disebabkan air laut yg kotor. Tapi nak buat macam mana kan, budak-budak kalau dah nampak laut memang tak boleh dihalang dah. Mula-Mula anak saya demam, kemudian sorang-sorang kawan Mia cirit-birit. Mia balik rumah barulah cirit-birit dan nasib baik tak teruk sangat. Masih boleh dikawal dan Mia pun aktif seperti selalu. Walaubagaimanapun, saya tetap mengamalkan langkah berjaga-jaga supaya demam dan cirit-birit Mia tidak berlarutan dan sampai ke tahap bahaya.
5 Cara Saya Merawat Anak Demam dan Cirit Birit, meal shakes, omega Guard, Nutriferon
Mia & Meal Shakes

5 Cara Saya Merawat Anak Demam dan Cirit Birit

  1. Bagi Nutriferon dan Omega Guard pada Mia untuk tingkatkan ketahanan badan.

  2. Breastfeed Mia sekerap mungkin kerana dalam susu ibu ada antibiotik semulajadi.

  3. Lap badan Mia dengan kain basah untuk kurangkan panas dalam badan.

  4. Bagi Mia minum air masak banyak-banyak untuk elak dari dehidrasi dan dan bantu kekalkan air dalam badan dengan Performance Drink.

  5. Mia kurang selera makan, jadi saya bancuh Meal Shakes supaya badan mia sentiasa lengkap dengan nutrisi.

    cara Saya Merawat Anak Demam dan Cirit Birit, Nutriferon
    cara Saya Merawat Anak Demam dan Cirit Birit, Omega Guard, Meal Shakes

5 perkara nie memang saya amalkan setiap kali Mia sakit. Alhamdulillah, tak sampai 3 hari Mia dah sihat. Kadang-Kadang tak sampai sehari badan dah tak panas.

 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *