Kulit Lebih Cerah dengan Sustained Release Vita C Plus

11/09/2014

Kulit Lebih Cerah dengan Sustained Release Vita C Plus


Assalamualaikum....

Supplement Vitamin C antara supplement yang wajib diamalkan pada zaman global ini. Ini kerana, Vitamin C dalam badan kita mudah hilang dan menyusust akibat cara hidup dan persekitaran kita sekarang. Contonya, merokok, stress, mengamalkan pil penahan sakit mampu menyusutkan kandungan Vitamin C dalam badan kita. Kesan yang paling ketara apabila kekurangan Vitamin C adalah pada kulit kita yang nampak lebih kusam, gelap dan kesan-kesan penuaan lebih cepat dibandingkan dengan umur kita.

Keistimewaan Sutained Release Vita C Plus


Saya memilih Sustained Release Vita C Plus sebagai supplement vitamin C saya. Sustained Release Vita C Plus merupakan produk pertama yang menawarkan Vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan Vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam. 

Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.


Kulit Lebih Cerah Selepas 2 Bulan Dengan Sustained Release Vita  C Plus


Macam biasa, sebagai distribitor shaklee saya akan follow up customer-customer saya dari semasa ke semasa. Semalam saya dapat satu lagi testimoni Sustained Release Vita C Plus yang HEBAT. Anda mesti teruja nak tahukan. Maklumlah Sustained Release Vita C Plus nie memang vitamin yang sangat popular. Pernah takde stok berbulan-bulan sebab terlalu laris. 

Customer saya mula mengamalkan Sustained Release Vita C Plus pada bulan puasa yang lalu. Dah hampir 2 bulan juga lah beliau mengamalkannya. Beberapa hari ni saya contact semula beliau. Kali nie saya minta testimoni dari beliau. Feedback beliau sangat-sangat positif. Katanya garis- garis di muka dah tak kelihatan selepas mengamalkan Sustained Release Vita C Plus. Seronok saya bila customer ada perubahan, tapi biasa-biasa je lah sebab tak nampak gambar. Then saya tanya lagi, takde ke gambar sebelum dan selepas. Dua Tiga hari selepas tu customer saya nie pm saya gambar sebelum dan selepas. Kali nie saya teruja sangat-sangat. Memang terkejut dan tak terkata bila tengok picture tu. Memang ketara sangat. Kulit muka makin cerah, putih gebu. Syukur Alhamdulillah, Sustained Release Vita C Plus nie serasi sangat dengan customer saya. 

Kecantikan, Kulit Lebih Cerah dengan Sustained Release Vita c Plus, Sustained Release Vita C Plus, Vitamin C,
Jika anda ingin memiliki kulit cerah seperti dalam gambar di atas jom amalkan  
Sustained Release Vita C Plus sekarang!!

Sustained Release Vita C Plus mengandungi 180 tablets dengan harga hanya RM92.50

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *