BONUS BERGANDA MENJADI PENGEDAR SHAKLEE

08/05/2015

BONUS BERGANDA MENJADI PENGEDAR SHAKLEE


Assalamualaikum..

Alhamdulillah..bulan nie banyak sangat berita gembira khas buat kawan-kawan yang menggunakan produk shaklee dan yang nak mulakan bisnes shaklee. Saya tumpang gembira walaupun ada sedikit rasa cemburu. Kenapa saya CEMBURU?

Bulan nie SHAKLEE nak bagi HADIAH pada AHLI-AHLI BARU !!! Bestnya dapat HADIAH !!!

BERUNTUNG kawan-kawan yang REGISTER AHLI bulan nie samada nak MAKAN SENDIRI atau nak MENJANA PENDAPATAN dengan SHAKLEE.

SAYA sangat CEMBURU kepada anda kerana HADIAH tersebut adalah KEGEMARAN saya. VITALEA WITH IRON dah jadi peneman saya hampir 4 tahun.
 
Alhamdulillah VITALEA dah genap 100 tahun tau. Bagi meraikan ulangtahunnya yang ke 100 ni SHAKLEE tawarkan hadiah nie kepada anda yang REGISTER AHLI dan membuat PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE. Tak kisah berapa harga produk, asalkan buat pembelian.



Ada lagi yang buat saya CEMBURU !!!

Bagi yang berminat dan serius nak jadi PENGEDAR SHAKLEE, SHAKLEE menyediakan PROGRAM HEBAT khas untuk anda yang mendaftar hari ini iaitu YES. Selain BONUS yang anda bakal dapat setiap bulan sama seperti kami PENGEDAR SHAKLEE yang yang lain anda juga diberi KEISTIMEWAAN mendapat EXTRA BONUS!!!

Nak tahu apa EXTRA BONUS tu jom jadi AHLI  SEKARANG !!!


 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *