Atasi PERUT BUNCIT Selepas Melahirkan Anak dengan Suplemen

28/08/2015

Atasi PERUT BUNCIT Selepas Melahirkan Anak dengan Suplemen


Assalamualaikum...

 

PERUT BUNCIT SELEPAS MELAHIRKAN ANAK?


Majoriti kawan-kawan saya ramai yang mengadu PERUT BUNCIT. Pada mata kasar badan mereka nampak kurus tetapi disebaliknya mereka mengalami masalah PERUT BUNCIT dan ini sering berlaku kepada ibu-ibu yang baru melahirkan anak. Maklumlah perut kita membesar dan menegang dari saiz asal dan menampung anak dalam perut bukan dua tiga hari, tetapi 9 bulan 10 hari. Jangka masa yang panjang ini, bukan sesuatu yang mudah untuk kembalikan perut kepada bentuk asal. 

Amalan BERBENGKUNG dan BERTUNGKU semasa berpantang dapat membantu mengempiskan perut tetapi bukan semua ibu-ibu boleh mendapat saiz dan bentuk perut yang asal. Sau lagi alternatif lain, jika anda telah mengamalkan 2 perkara tersebut tetapi masih belum mendapat perut yang diidamkan anda boleh mengamalkan suplemen.

 

SET KEMPIS PERUT


Dua suplemen dalam Set Kempis Perut ini insyaAllah membantu ibu-ibu untuk mendapatkan kembali perut sebelum anda mengandung dan mendapat perut yang diidamkan, jika diamalkan secara konsisten. Ia membantu memecahkan, membakar dan seterusnya menyahkan lemak-lemak yang berada di bahagian perut.  

Lecithin adalah agent pemecah dan pembakar lemak, manakala Herblax berfungsi sebagai penyah lemak. Herblax juga membantu membersih dan mecuci lemak-lemak tertinggal di dinding usus, seterusnya membantu penyerapan nutrisi dengan lebih baik. Untuk mendapatkan kesan yang pantas, digalakkan bersenam atau mengamalkan aktiviti keluar peluh bersama-sama set ini.

Atasi PERUT BUNCIT Selepas Melahirkan Anak dengan Suplemen, Herblax, Lecithin, VitaLea, SET KEMPIS PERUT, BERBENGKUNG dan BERTUNGKUAtasi PERUT BUNCIT Selepas Melahirkan Anak dengan Suplemen, Herblax, Lecithin, VitaLea, SET KEMPIS PERUT, BERBENGKUNG dan BERTUNGKU

Jika anda sedang berdiet dan melakukan ktiviti senaman setiap hari, digalakkan mengambil multivitamin atau Vitalea supaya  sentiasa bertenaga dan juga membantu melengkapkan nutrisi penting dalam badan. Ini bagi mengelak rasa pening, letih, jatuh sakit dan juga menggalakkan tubuh badan yang lebih sihat walaupun anda sedang berdiet.


Dengan mengamalkan Set Kempis Perut dan Multivitamin ini, ia bukan sekadar boleh mengempiskan perut, malah secara tak langsung ia membantu menurunkan berat badan, memberikan berat badan yang ideal dan tubuh badan yang sihat. 1 package yang lengkap KURUS & SIHAT untuk ibu-ibu.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *