Datin L Pengguna Tegar Suplemen Shaklee

02/02/2016

Datin L Pengguna Tegar Suplemen Shaklee


Assalamualaikum..

" Datin L Pengguna Tegar Suplemen Shaklee"

Status nie naik di timeline saya beberapa hari yang lalu. Pelanggan kepada super upline saya nie, Hj Roslan. Dah macam-macam golongan yang dah jatuh hati dengan suplemen shaklee kan. Alhamdulillah Shaklee semakin glamour. Kalau dulu suplemen Shaklee hanya popular di kalangan ibu-ibu muda yang menyusukan anak. Hari ini, Alhamdulillah golongan 40-an ke atas juga tidak melepaskan peluang menikmati kebaikan shaklee. Makin ramai dari golonagn ini yang memuji dan mengakui kehebatan shaklee dan kini menjadi pengguna tegar shaklee.

Datin L Pengguna Tegar Suplemen Shaklee, Vivix, Suplemen Awet Muda, Shaklee Collagen Powder, Kolagen, Resveratrol, Rahsia Datin Pikat Datuk, Rahsia Datin Awet Muda, Promosi Vivix, Beli 2 botol vivix Discount 5 percentDatin L Pengguna Tegar Suplemen Shaklee, Vivix, Suplemen Awet Muda, Shaklee Collagen Powder, Kolagen, Resveratrol, Rahsia Datin Pikat Datuk, Rahsia Datin Awet Muda, Promosi Vivix, Beli 2 botol vivix Discount 5 percent

Ya..pada usia 40 an dan ke atas, badan sangat- sangat memerlukan suplemen. Pada usia ini, badan menghadapi kehilangan kolagen yang sangat banyak dan kerosakan sel-sel semakin menular. Ia bukan sahaja menyebabkan kulit semakin kendur, jeragat dan penuaan di bahagian kulit yang semakin kronik, malah ia menyebabkan kerosakan pada organ-organ kita dan pelbagai penyakit kronik yang hadir seperti kanser, darah tinggi, kencing manis, buah pinggang rosak, jantung dan sebagainya.

Suplemen Untuk Awet Muda

Di usia 40 an ini, badan sangat-sangat memerlukan suplemen untuk mengekalkan badan yang sihat. Bak kata mak saya, senang nak beribadah. Mengamalkan suplemen secara konsisten juga membantu memberikan kulit yang lebih sihat dan cantik. Pendek kata badan memerlukan suplemen untuk Awet Muda sentiasa. Lumrah manusia suka cantik. Cantik tak semestinya untuk tunjuk kat orang kan. Cantik untuk suami dan diri sendiri, insyaAllah dapat pahala.

Suplemen awet muda yang disyorkan ialah Kolagen dan Resverotral. Kedua-dua ini membantu menambah kolagen dalam badan dan memperbaiki sel-sel yang rosak dalam badan. Shaklee ada produk terbaik dan semulajadi  dari sumber kolagen dan resveratrol ini iaitu Shaklee Collagen Powder & Vivix

1. Shaklee Colagen Powder Shaklee


Shakleee Collagen Powder membantu:
 
Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%

Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan

Klik sini untuk ketahui bahan dalam Shaklee Colagen Powder

2. Vivix


Resveratrol dalam Vivix membantu dari peringkat sel:

Mempertahankan sel
Memberi tenaga kepada sel
Memperbaiki sel
Meningkatkan prestasi sel

Klik sini untuk ketahui khasiat Vivix lebih terperinci.

Anda dah lihat gambar datin L sebagai pengguna tegar shaklee kan. Jangan cemburu dengan beliau kerana anda juga layak, mampu dan boleh menjadi sama seperti beliau. InsyaAllah amalkan Vivix dan Shaklee Collagen Powder mulai sekarang dan hasilnya pasti menakjubkan. Nak cepat-cepat dapat kesan, cepat-cepat order dengan saya sekarang dan dapatkan Discount 5 percent untuk 2 botol Vivix hari ini !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *