Tips Berjaya Dalam Bisnes Jatuh Hati Dengan Produk

16/12/2016

Tips Berjaya Dalam Bisnes Jatuh Hati Dengan Produk


Jatuh hati pada produk dulu baru jatuh hati pada bisnes 😊

Bermula dengan Set Menyusu Shaklee, saya beli melalui pengedar sah di sebuah blog yang kini dah pun jadi upline saya. Alhamdulillah stok susu bertambah meriah lepas amalkan set menyusu shaklee 😊. Sebelum consume shaklee, sekali pam dapat 4 oz. Lepas consume shaklee Alhmdulillah makin hari makin up. Paling buat saya happy sangat bila saya dapat pam 9 oz semasa berpuasa. Memang penuh 1 botol susu tu 😍. Lagi best puasa kali nie saya lebih bertenaga tau. Sebelum nie alahai memang lemah badan saya kalau puasa 😅
Jatuh Hati Dengan Bisnes Shaklee Kerana Set Menyusu Shaklee Yang Sangat Berkesan, Bisnes Shaklee, Bisnes, Set Menyusu, Set Menyusu Shaklee, Suplemen Menyusu, Suplemen Banyakkan Susu, Produk SHaklee Berkesan, Tips Buat Bisnes Produk Kesihatan Jatuh Hati Dengan Produk, Tips Berjaya Dalam Bisnes Jatuh Hati Dengan Produk

Sebelum Jadi Pengedar Shaklee Dah Kongsi Kebaikan Di Blog

Dulu saya suka menulis blog. Apa saje aktiviti saya, apa saja rasa gembira saya, saya akan share di blog saya. Bila dah rasa shaklee effects, of course lah saya share kat blog..belum jadi ahli lagi dan belum terfikir pun nak buat bisnes shaklee. Saya cuma niat nak kawan-kawan lain rasa jugak apa yang saya rasa. Manalah tau ada kawan-kawan yang ada masalah menyusu or nak jugak stok meriah macam saya kan, memang elok sangat amalkan set menyusu shaklee nie 😊

Jadi Ahli Shaklee Sebab Nak Konsisten Amalkan Shaklee

Nekad nak terus consume shaklee, saya terus decide nak jadi ahli. Upline saya ada ajak buat bisnes jugak masa tu 😊. Takde tanya macam2 terus je jawab "buat biz?bole gak hadha.."


Jatuh Hati Dengan Bisnes Shaklee Kerana Set Menyusu Shaklee Yang Sangat Berkesan, Bisnes Shaklee, Bisnes, Set Menyusu, Set Menyusu Shaklee, Suplemen Menyusu, Suplemen Banyakkan Susu, Produk SHaklee Berkesan,

   
Masa tu panggil nama je. Bila dah dimasukkan dlm close group terus panggil mommy😊. Gelaran upline saya pada downline-downlinenya, sweet je kan 😍 Seronok sebenarnya bila diajak sebab kan saya memang dah jatuh hati dengan shaklee nie 😊

Itulah detik-detik permulaan saya buat bisnes shaklee sampailah ke hari nie. Alhamdulillah masih consume shaklee dan masih kekal dengan bisnes shaklee 😊So sape yg nak consume shaklee tu, saya masih pengedar shaklee setia anda tau. Jangan segan-segan pm or contact saya 😊

Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *