Bisnes Sampingan Untuk Ibu Bekerja

04/12/2016

Bisnes Sampingan Untuk Ibu Bekerja


Bersiaran dari kampung 😉

Buka-buka beg yang diisi semua tentang shaklee, ternampak buku nie, Himpunan Testimoni Suermom Shaklee Story (HT3S). Buku nie memang ke mana-mana saje saya bawa. Senang kalau ada yang bertanya tentang shaklee, nak kan testimoni tunjuk je buku nie. Buku nie idea dari upline saya dan suaminya, founder Supermom Club House. Memang kreatif sangat kan. 

KISAH INSPIRASI  LEADER SUPERMOM

Actually bukan je ada bermacam-macam testimoni tapi ada juga kisah inspirasi dari leader-leader hebat Supermom. Saya petik kisah dari seorang leader yang saya kagumi.

Kisah Inspirasi Leader Supermom dari Buku HT3S, Motivasi, Bisnes, Bisnes Shaklee, Bisnes Sampingan Untuk Ibu Bekerja


Kak Zeti atau panggil cute nya kak piz. Seorang ibu anak 4 yang bekerja, tapi beliau mampu jana income 5 Angka dalam bisnes Shaklee tanpa mengabaikan kerja hakiki beliau. Malah beliau takde pembantu rumah. Memang kagum dengan beliau, "From zero to hero". Beliau memang takde asas dan minat dalam keusahawanan pada mulanya dan kini beliau mampu buktikan yang beliau BOLEH BUAT !!


Kisah Inspirasi Leader Supermom dari Buku HT3S, Motivasi, Bisnes, Bisnes Shaklee, Bisnes Sampingan Untuk Ibu Bekerja

Katanya, " Jika saya boleh kenapa tidak anda?"  

Memang makan dalam kan😅 Bila baca kisah kak zeti nie, memang buat saya bersemangat dan terinspirasi sangat. Anak-Anak MSF... Jom...Lets do it !!!!Tiada Alasan Untuk Berjaya !!! Come-Come !! Come to me !! kawan-Kawan Yang nak berjaya macam kak Zeti nie boleh join group bisnes saya. Jom kita sama-sama usaha untuk capai impian kita.

MANA NAK DAPAT BUKU HT3S ?

Kat mana kawan-kawan boleh dapatkan buku nie ye ? Kalau nak tau buku HT3S eksklusif untuk susur galur di bawah group Your Supermom dan pelanggan-pelanggan yang buat pembelian dengan kami sahaja k. So apa tunggu lagi !! cepat-cepat buat pembelian shaklee dengan saya dan register ahli  di bawah saya dan anda bakal dapat buku eksklusif yang best nie.

Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com



0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *