Cara Bina Networking Dalam Bisnes

10/12/2016

Cara Bina Networking Dalam Bisnes


Zaman paling seronok dan happening ialah zaman sekolah rendah kan 😊

Abah saya dulu askar. Sempat jugaklah sekolah tadika dan darjah 1 kat sibu sarawak. Pegi sekolah jalan kaki je. Sepanjang jalan tu memang ada longkang besar. Balik sekolah saya suka lalu kat longkang besar dengan jiran saya. Padahal jalan bukan main cantik lagi. Sanggup melompat-lompat dalam longkang 😅. Tapi longkang tu bersihlah, takde air. Kalo yang ada air saya tak lalu lah 😛.

Darjah 2 sampai darjah 6 saya sekolah kat Ipoh, Perak. Kali nie sekolah luar dari kem. So merasalah pegi sekolah naik trak askar tu 😊. Dalam trak tu kadang tempat duduk kat belah tepi je. So kalo naik destinasi paling last terpaksalah berpaut pada hujung-hujung sudut tu. kadang kalau ramai sangat pegang-pegang bag kawan. Naik truck askar nie mmg rasa nak melayang badan duduk dalam tu😅. Sampai sekolah selalunya awal. Sempat main dulu dengan kawan-kawan. Paling femes masa tu gala panjang, main getah, main batu seremban, main ceper, kurik kundi. Betul ke saya eja nie.haha...dulu takde smart phone lagikan 😍.


Actually banyak kenangan masa sekolah rendah dulu. Kalo nak dicerita memang 1 hari 1 malam pun belum tentu habis. Tapi tu lah jodoh tak panjang dengan kawan-kawan sekolah rendah. Lepas abah pencen, form 1 terus pindah Segamat,  Johor. Sekolah Menengah Canassion Convent sampai form 3. form 4 sampai form 5 duduk asrama kat Sekolah Teknik Segamat.

Nasib baiklah ada facebook. Dapat jugak jejak kasih balik kawan-kawan sekolah rendah dulu. Ada yang still kenal ada yang dah lupa. Yang dah lupa saya pun ada 😅. Maklumlah lepas je abis sekolah rendah terus tak jumpe sampailah saay kawin baru lah berjinak2 nak bukak account fb 😅. Tu yg jumpa kawan-kawan lama nie. Diorang tag saya kat gambar masa darjah 6 dulu..6 Melur...tapi yang tak bestnya saya takde dalam gambar nie...patutlah ramai yang tak berapa ingat saya kan. Maklumlah selalu je tak sihat, asyik cuti sakit je😅.

Saya pun memang takde kawan rapat yang tahan sampai ke besar. Maklumlah abah askar, memang berpindah je kejenya. Penah jugak berhubung guna surat, tapi lama-lama dah malas😅. Macam sekarang saya buat bisnes shaklee, kawan-kawan yang selalu saya jumpa kawan-kawan yang buat bisnes shaklee, kawan-kawan customer dan downline-downline saya. Aktiviti sekarang banyak bersama mereka 😍. Kalau nak tahu, sebahgaian dari customer-customer saya  juga terdiri dari kawan-kawan sekolah saya tau. Baguskan buat bisnes shaklee nnie, dapat merapatkan hubungan yang jauh dan menambah kawan-kawan baru. Terima Kasih kawan-kawan sebab support saya. Tanpa korang semua, saya takkan bertahan dalam bisnes nie tau. Jangan berhenti support saya ye.

Seronoknya Zaman Sekolah Rendah, Bisnes Shaklee, Bisnesa Zaman Sekolah Rendah, Bisnes Shaklee, Bisnes, Cara Bina Networking Dalam Bisnes


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *