Bisnes Tanpa Perlu Tinggalkan Anak

26/02/2017

Bisnes Tanpa Perlu Tinggalkan Anak


Sampai hari nie bila fikirkan benda nie saya akan tersenyum😊Moment paling best bila dapat tengok anak-anak membesar depan mata. Bukan tahun nie je, setiap tahun, setiap bulan, setiap hari, setiap jam, setiap minit dan setiap saat, inilah moment yang paling best dalam hidup saya. Sentiasa bersama anak-anak saya, melihat setiap perubahan mereka depan mata saya.

Dia menangis, dia ketawa, meniarap, merangkak, berjalan, bercakap, jatuh, bangun; semuanya saya dapat lihat dengan mata saya. Setiap saat mereka memerlukan saya, saya nak saya sentiasa di sisi mereka. Saya tak nak nanti bila mereka dah besar dan dah ada kehidupan sendiri, masa tu baru saya terasa rindu dan sedih sebab saya tak bersama mereka semasa mereka kecil. Ye..bila mereka dah besar, dah ada arah tuju sendir, saya akan lepaskan dengan redha dan puas hati, sebab saya dah puas tengok mereka, InsyaAllah 😊

Alhamdulillah 29hb nie Ahmad Khalif genap 1 tahun 7 bulan. Kakak Mia dah nak masuk 6 tahun tahun depan. Alhamdulillah Allah Maha Mendengar. 5  tahun lepas DIA temukan saya dengan Shaklee. Memang tepat pada masanya dan di saat saya sangat-sangat memerlukannya..Resign keje masa kakak mia 1 tahun 8 bulan. Setahun sebelum tu saya dah mula berjinak-jinak buat bisnes shaklee. Dalam tempoh tu saya nampak shaklee nie bisnes yang sangat-sangat flexible dari segi masa dan tempat, malah saya tak perlu tinggalkan anak. Saya pergi kelas bisnes pun saya  bawak anak tau. Bila ada bisnes shaklee nie saya rasa lega sangat nak lepaskan kerja saya sebagai Jurutera. Sebab saya dah ada sumber pendapatan lain dan paling best saya dapat bersama-sama anak saya setiap masa.

Alhamdulillah dah lebih 5 tahun bergelar Work at Home Mom dan 5 tahun buat bisnes shaklee fulltime. Doakan perjalanan saya sebagai ibu dipermudahkan dan doakan bisnes shaklee saya berkembang dengan baik seperti mana anak-anak saya membesar dengan baik. Kawan-Kawan jugak, saya doakan semoga anda dapat menjadi ibu yang hebat...Ameen..

Nak jana pendapatan sambil duduk rumah jaga anak, jom buat bisnes shaklee macam saya 😉

Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *