Cara Menurunkan Darah Tinggi Selain Ubat

24/03/2017

Cara Menurunkan Darah Tinggi Selain Ubat


OKTOBER 2016 (SPECIAL EDITION VIVIX) TESTIMONI 14: PUAN ARBAYIAH MOHD NOH
[SAKIT TUMIT SEMBUH & BACAAN DARAH TINGGI MENURUN SELEPAS AMALKAN VIVIX]

Cara Menurunkan Darah Tinggi Selain Ubat, Vivix, Testimoni Darah Tinggi, Testimoni Vivix, Darah Tinggi, Turunkan baccan darah tinggi, tips menurunkan tekanan darah tinggi, turunkan tekanan darah tinggi dengan vivix, darah tinggi turun selepas amalkan vivix, bacaan darah tinggi menurun selepas amalkan vivix

Assalamualaikum..
Nama saya Arbayiah Binti Mohd Noh dan berumur 53 tahun. Saya seorang suri rumah dan kini menetap di Selangor serta mempunyai 5 orang anak. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengamalkan VIVIX kerana masalah darah tinggi, sakit tumit dan cepat penat.

Saya pernah mencuba pelbagai suplemen, berjumpa doktor dan membeli produk lain seperti Jus Nusantara, Jus dari produk Zhulian dan macam-macam lagi. Doktor juga membekalkan ubat-ubatan setiap kali selepas check up.

Saya mula mengenali Shaklee melalui phamplet yang dibawa pulang oleh anak saya, Nurliyana. Beliau merupakan seorang pengedar Shaklee. Saya juga turut membuat pembacaan di Internet untuk mengetahui kandungan VIVIX serta membaca testimoni-testimoni di Internet.

Saya mengambil 1 sudu teh VIVIX setiap pagi. Selain VIVIX, saya turun mengambil Ostematrix setiap hari. Selepas 5 bulan mengamalkan kedua-kedua produk ini secara konsisten, bacaan darah tinggi saya telah menurun dan dulu setiap 1-2 bulan saya perlu pergi ke klinik untuk check up, kini cuma 6 bulan sekali sahaja. Saya juga telah menghabiskan 2 botol VIVIX dalam tempoh 5 bulan ini.

Saranan anda saya untuk pembaca yang mempunyai masalah seperti saya, minumlah VIVIX untuk kesihatan yang menyeluruh. Saya berasa sangat gembira kerana bacaan darah tinggi saya telah berkurang bacaannya. Saya juga sangat berpuas hati sebab dengan VIVIX ini saya tidak lagi perlu mengambil ubat-ubat lain. Ianya memudahkan saya yang tak suka sangat makan ubat ini.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anak saya kerana memperkenalkan VIVIX kepada saya. Selama 4 tahun saya menghidap darah tinggi ini, akhirnya saya bebas. Malah berat badan saya juga turun dengan banyak selepas mengamalkan VIVIX.

Terima kasih VIVIX! Saya sayang VIVIX! ;)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
CARA ORDER VIVIX & OSTEMATRIX
Anda boleh terus klik SHOPPING dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.
ATAU
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Sungai Buloh, Kuang, Kundang, Tasik Biru, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Sungai Buloh, Kundang, Kuang dan Tasik Biru.
Email:ladysara84@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: 017 2023543

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *