Energizing Soy Protein (ESP) Bantu Stabilkan Hormon

24/11/2011

Energizing Soy Protein (ESP) Bantu Stabilkan Hormon


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Saya sangat suka ESP.....:)

Sebelum nie ESP telah menjadi milk booster untuk saya meningkatkan production susu saya....daripada 4 oz per sesi...sekarang boleh dapat 6-8 oz per sesi...alhamdulillah..

kemudian saya share ESP dengan mak saya....mak saya sudah masuk 50-an...sebelum nie mak selalu mengadu period dah tak teratur..kadang2 byk...kadang ckt..kadang2 sebulan sampai 2 kali period...mungkin itu petanda2 nak menopos....tapi alhamdulillah selepas consume ESP period mak kembali normal seperti biasa...cukup 1 bulan baru period datang...

saya happy bila tgk mak sihat n ceria je....mak kata dia suka dengan ESP nie..setiap hari mak akan bancuh dan letak dalam fridge...bile rasa nak minum mak akan ambil dari fridge sejuk2.. saya pun tak pernah terfikir nak buat macam tu..tp sbg seorang ibu menyusu better saya minum guna air biasa saja ...betul tak...

saya ada pesan dgn mak supaya jgn bancuh dgn air panas or suhu yg melebihi 40 degree coz suhu tersebut boleh menyebabkan kandungan protein hilang...konsepnya sama macam kt panaskan susu ibu juga....suhu 40 degree bole menyebabkan kandunag nutrien dalam susu akan hilang...

Kesimpulannya...ESP membantu menstabilkan hormon kita....sesuai dimakan bagi wanita yang periodnya kurang stabil...

ESP juga mengandungi protein yg membantu membaiki sel-sel tisu dalam badan kita....

Siapa2 yang diluar sana mengalami masalah seperti ini atau masalah hormon boleh la cuba ESP...mudaha2han dengan izin Allah SWT keadaan anda akan kembali normal dan sihat seperti biasa......

 
ESP
RM150(WM)/RM155(EM)


 Berminat???
Hubungi saya untuk dapatkan Harga Istimewa dan Promosi November!!!!

atau 
atau 
sms/call 017 202 3543






 






0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *