Testimoni Selepas 1 hari Mengamalkan Shaklee Collagen Powder

05/09/2014

Testimoni Selepas 1 hari Mengamalkan Shaklee Collagen Powder


Assalamualaikum...

Dah 2 malam berkolagen. Disebabkan nak hilangkan parut jerawat saya yang penuh di muka nie akibat jerawat batu yang melanda beberapa bulan lepas, bukan setakat membancuh je, saya juga bermasker dengan Shaklee Collagen Powder . Nak tahu bagaiman saya mengatasi masalah jerawat batu say, jom klik sini. Bermasker kesannya lebih cepat di bahagian muka . Setiap hari saya amalkan 1 sachet. Saya ambil sedikit untuk di buat masker dan selebihnya saya bancuh untuk minum. Malam tadi saya bancuh dengan Vivix. Tonik Ajaib lawan Serbuk Ajaib insyaAllah kesan lebih mantap.

Kesan Selepas Malam Pertama Mengamalkan Shaklee Collagen Powder 


Hari pertama berkolagen, bangun subuh terus basuh muka dengan purifying cleansing gel. Perubahan hari pertama, kulit muka rasa licin dan halus dari biasa , kulit kurang berminyak seperti selalu, kulit muka nampak lebih segar, lebih sekata, nampak lebih gebu, bibir nampak lembap dan paling saya suka bekas jerawat dah nampak pudar sedikit.

Alhamdulillah, rasa berbaloi sangat. Bukan satu, bukan dua, tapi lebih daripada itu perubahan yang dapat dilihat selepas mengamalkan Shaklee Collagen Powder . Saya attach gambar SEBELUM dan SELEPAS. Tapi gambar SEBELUM tu snap dari depan, yang SELEPAS tu saya selfie semalam pagi-pagi. Kalau anda tengok gambar SEBELUM ada satu bekas jerawat besar di pipi saya sebelah kiri, clear sangatkan. Bekas jerawat-jerawat kecil tu lagilah menampakkan muka saya comot. Gambar SELEPAS tu tengok sebelah kanan pipi saya, Alhamdulillah dah nampak pudar sikit tapi masih belum sepenuhnya pudar. Nanti entry seterusnya saya letak gambar hari kedua pulak ye.


Testimoni Selepas 1 hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Selepas 3 Hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee, Terbukti Berkesan Selepas 8 Minggu Mengamalkan Collagen Powder Shaklee

Testimoni Selepas 1 hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Selepas 3 Hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee, Terbukti Berkesan Selepas 8 Minggu Mengamalkan Collagen Powder Shaklee


Testimoni Selepas 3 Hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee


Saya share satu lagi testimoni hebat seorang pengguna. Hanya setelah 3 hari mengamalkan Shaklee Collagen Powder dah nampak kesan.

Kulit makin lembut, kesan jerawat makin pudar, sakit badan dah takde, bangun pagi badan bertenaga, gastrim dah tak timbul, pecah pecah kat tapak kaki hilang.

Marvelous!!!! 3 hari bermakna baru 3 sachet!!!! Belum sampai 1 kotak dah nampak kesan!!!

Testimoni Selepas 1 hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee, Shaklee Collagen Powder, Testimoni Selepas 3 Hari Mengamalkan Collagen Powder Shaklee, Terbukti Berkesan Selepas 8 Minggu Mengamalkan Collagen Powder Shaklee

Terbukti Berkesan Selepas 8 Minggu Mengamalkan Collagen Powder Shaklee


Memang benarlah bila Shaklee jamin dalam tempoh 8 minggu sahaja atau dengan pengambilan 4 kotak Shaklee Collagen Powder dah boleh nampak perubahan yang sangat ketara kepada kulit.


"Shaklee RSS Colagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu, keputusan menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik meningkat sebanyak 71%."

Teruja sangat dengan kesan HEBAT Shaklee Collagen Powder nie tambah-tambah lagi bila saya sendiri dah merasai keajaibannya hanya dengan 1 sachet. Bagi anda pengguna-pengguna tegar collagen diluar sana, saya  war-war kan anda cuba 1 kotak Shaklee Collagen Powder dahulu untuk 15 hari. Saya yakin selepas ni pasti anda nak order lagi sebab dah jatuh hati dengannya dan saya sendiri tak sabar nak menerima feedback positif dari anda. 

 
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *