Hilangkan Jerawat Dalam Masa Sehari dengan GLA Complex

28/08/2014

Hilangkan Jerawat Dalam Masa Sehari dengan GLA Complex


Assalamualaikum...

Saya tahu ramai di luar sana yang mempunyai masalah jerawat kan. Kalau jerawat kecil-kecil boleh lagi nak cover - cover. Tapi kalau jerawat batu sudah tentu memberi kesan parut yang sangat menyerlah di muka kan. Yang paling mengerikan belum sempat lagi jerawat yang sebelum- sebelum nie nak baik dari luka tumbuh pula jerawat baru. Stress sangat kan.

Jerawat Berhenti Tumbuh Selepas Sehari Mengamalkan GLA Complex


Dengan sukahati dan penuh teruja, saya ingin berkongsi pengalaman saya merawat masalah jerawat yang saya alami beberapa bulan yang lepas. Sejak beberapa bulan lepas saya mengalami masalah jerawat yang teruk. Setiap hari ada je jerawat batu yang tumbuh di muka. Luka jerawat memang teruk sangat sehingga meninggalkan parut yang besar dan jelas.

Pada awal bulan yang lalu saya mula mengamalkan GLA Complex. Yang saya tahu GLA Complex nie boleh menstabilkan hormon dan membantu masalah kulit. Semasa anak saya berusia 8 bulan saya pernah mengamalkan GLA Complex kerana masalah haid saya yang tidak teratur. Maklumlah, saya seorang ibu menyusu dan masalah hormon yang tidak stabil menyebabkan haid saya tidak teratur. Alhamdulillah selepas mengamalkan sebotol GLA Complex, haid saya kembali normal seperti biasa sampailah sekarang. Kali nie saya mengamalkannya semula untuk mengatasi masalah jerawat saya yang mungkin barangkali disebabkan masalah hormon tidak stabil.


Saya ambil 1 biji pagi dan 1 biji sebelum tidur. Setiap pagi rutin saya, saya akan rasa muka saya dan lihat muka di cermin. Sebelum nie setiap hari mesti ada 1 jerawat yang tumbuh di muka. agak stress juga. Tapi,  Alhamdulilah pagi sehari selepas mengamalkan GLA Complex tak ada 1 jerawat pun yang tumbuh. Agak teruja jugak tapi saya masih belum yakin. Mungkin kebetulan je kan. Keesokan harinya seperti biasa saya cek lagi muka dan Alhamdulillah sekali lagi tiada jerawat besar yang tumbuh. Sehinggalah hari nie, sudah hampir sebulan saya mengamalkan GLA Complex tiada 1 pun jerawat besar yang tumbuh. Adalah satu dua jerawat kecil yang tumbuh tapi tak menyakitkan pun dan cepat je baik. 

Set Jerawat


Sekarang nie saya rasa muka saya lebih baik. Hanya tinggal bekas - bekas parut jerawat yang lama je yang kini dah semakin pudar. Luka-luka jerawat memang dah fully baik. Sekarang nie hari-hari saya wajib ambil Set Jerawat saya nie untuk pulihkan sepenuhnya masalah jerawat saya. alhamdulillah semakin hari kulit saya semakin bersih dari kesan jerawat.

1. GLA Complex bantu menghalang jerawat dari tumbuh

  • GLA Complex mengandungi GLA dari sumber borage seed adalah 2 kali ganda lebih pekat daripada GLA dalam EPO (Evening Primrose Oil), 3 kali lebih dari segi biovailability dan 3 kali ganda lebih berkesan dari EPO.  
  • GLA Complex ni sangat membantu dalam memperbaiki inflamasi kulit dan menstabilkan hormon.

2. ESP bantu hilangkan parut jerawat 

  • Kacang soya yang digunakan hanya mengandungi Non GMO yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.  
  • Mempunyai 9 asid amino tidak perlu
  • Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  • Kandungan Index Glisemik (GI) rendah iaitu 39. 
  • Menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP) bagi memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik daripada benih sehingga pengeluarannya.  
  • Semasa pemprosesan, ia dicuci dengan air untuk mengekalkan insolflavones genitein dan daidzein yang kritikal.  
  • ESP membantu merangsang pembentukan semula kulit yang baru bagi menggantikan kulit yang telah rosak akibat jerawat atau parut jerawat.

3. ZINC bantu pulihkan luka jerawat 

  • Zinc dirumus dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk Alfalfa.  
  • Zinc membantu mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran
  • Pengambilan zinc sebanyak 4 hingga 8 biji juga akan memperbaiki radang kulit seperti jerawat.

Set Jerawat Berkesan dalam Sehari, GLA Complex. ESP, Zinc, Jerawat, ZINC bantu pulihkan luka jerawat, ESP bantu hilangkan parut jerawat, GLA Complex bantu menghalang jerawat dari tumbuh

Saya akan terus mengamalkan SET JERAWAT nie khasnya GLA Complex. Mulai saat ini, GLA Complex akan jadi kawan karib saya.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage


Create a web form here


0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *