Panduan Memilih Kolagen Terbaik Di Pasaran

04/10/2013

Panduan Memilih Kolagen Terbaik Di Pasaran


Assalamualaikum....

Terdapat pelbagai produk Kolagen di pasaran sekarang. Ada yang mahal dan ada yang murah. Bagi anda yang sedang mencari-cari dan masih keliru produk Kolagen yang mana adalah terbaik dan berkesan untuk anda, di sini saya kongsikan panduan memilih kolagen terbaik di pasaran.

Panduan Memilih Kolagen Terbaik Di Pasaran

  1. Pilih dalam bentuk makanan/minuman berbanding Kolagen yang disuntik. Ini unttuk memastikan sintesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan.
  2. Pilih saiz Kolagen sekurang-kurangnya 1000 doltan dan ke bawah. Ml-crofine size membantu penyerapan yang baik kerana saiz ini adalah paling optimum diserap oleh sel dan memberi kesan yang lebih cepat.
  3. Pastikan setiap pemilihan Kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelembapan yang berpanjangan.
  4. Pastikan Kolagen mempunyai antioksidan yang tinggi untuk mengurangkan kesan Pra-Penuaaan.
  5. Pastikan supplment itu mempunyai elemen Vitamin B untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri.
  6. Kolagen jua penting untuk kekal cantik tapi pastikan ia ada kandungan glucosamina untuk kesihatan sendi.
  7. Pastikan setiap Kolagen mempunyai bahan yang merangsang pembntukan Asid Hydraulic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin.
  8. Pastikan ia selamat dan tidak bertoksin.
Panduan Memilih Kolagen Terbaik Di Pasaran, Shaklee Collagen Powder,
Panduan Memilih Kolagen Terbaik Di Pasaran
Tak kisahlah produk tersebut murah atau mahal. Apa yang paling penting ialah kita memilih produk kolagen yang berkualiti, selamat dan berkesan.

Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder merupakan produk kolagen terbaik dan pilihan terbaik untuk anda. Ciri-Cirinya tersenarai dalam 8 panduan di atas.

  • Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietri RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1000 dalton* dapat diserap dengan mudah dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen dalam tubuh
  • Tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan ekstrak kerangan ,Lactobaciliu acidophilus, Vitamin-C dan B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda . Setiap hidanagn dipek di dalam satu uncang memudahkan anda mengunakan nya secara segera pada bila2 masa

Shaklee Collagen Powder terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu, keputusan menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik meningkat sebanyak 71%. 

Jom mulakan cabaran 8 minggu untuk kelihatan cantik menawan dan rebut peluang untuk mendapat keahalian Percuma dengan pembelian 4 kotak Shaklee Collagen Powder.

 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order klik sini 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *