Vivix Shaklee Produk Anti Penuaan

05/05/2013

Vivix Shaklee Produk Anti Penuaan


Assalamualaikum...

Tiada siapa yang boleh lari dari menjadi tua. Semua orang akan tua dan tanda-tanda penuaan akan timbul samada di muka, leher dan seluruh badan. Tapi bagaimana pula bagi mereka yang mengalami penuaan sebelum usia?

FAKTOR PENUAAN

Penuaan yang muncul sebelum usia, sering berlaku di sebabkan beberapa faktor, antaranya:

1. Amalan aktiviti yang tidak sihat

Kesihatan kulit boleh dipengaruhi oleh aktiviti seharian yang tidak sihat seperti merokok, minum minuman berkafein, alkohol, stress, tidak cukup tidur atau tidak cukup rehat. Akibatnya, kulit mudah menjadi kering. Kulit yang mudah kering adalah antara tanda penuaan  akibat daripada sel kulit yang menjadi rosak, dan tidak mampu untuk mempertahankan air dalam lapisan kulitnya.

2. Pendedahan pada persekitaran

Persekitaran yang sejuk, udara yang kotor dan tercemar serta terdedah dengan radiasi matahari juga turut mempengaruhi kesihatan kulit yang baik. Dengan penggunaan krim anti-uv adalah penting untuk melindungi kulit dari terdedah pada sinaran uv.

3. Usia

Tanda penuaan mulai timbul pada usia awal 20-an. Namun begitu, pada usia ini, kulit masih mampu untuk menyeimbangkan serta melambatkan proses penuaan ini. Semakin meningkat usia seseorang, semakin berkurang kemampuannya untuk memproduksi sel-sel kulit baru.

4.  Genetik

Terdapat sesetengah kes penuaan yang berlaku, adalah di sebabkan oleh genetik, di mana berlakunya penuaan dengan lebih cepat dan berlaku pada usia yang masih muda. Malahan, ada yang mengalami proses penuaan yang lambat, walaupun usia sudah semakin meningkat. Biasanya, mereka yang memiliki wajah seperti ini, digelar sebagai “baby face”.

5. Kesihatan tubuh badan

Apabila seseorang itu tidak sihat, kulitnya akan kelihatan kusam dan tidak bercahaya. Jika kulit tidak di rawat pada masa yang tepat, kulit akan terus menjadi bermasalah dan terus rosak.

6. Pemilihan produk yang salah dan tidak sesuai

Apabila pemilihan serta penggunaan produk yang salah dan tidak sesuai untuk kulit demi tujuan untuk merawat masalah jerawat atau jeragat, boleh menyebabkan kulit wajah semakin rosak dan kusam. Malahan, perawatan di spa juga tidak menjamin kesihatan kulit yang baik. Ada sesetengah orang tidak sesuai dengan produk yang digunakan di spa menycbabkan kulit yang di rawat semakin kusam dan rosak.

VIVIX SHAKLEE PRODUK ANTI PENUAAN

Anda tidak boleh menghalang penuaan tetapi anda boleh melambatkannya. Dengan program anti aging shaklee insyaAllah proses penuaan anda seiring dengan usia anda. Bonuslah jika selepas anda mengamalkan Vivix Shaklee anda nampak lebih muda dari usia dan lebih sihat.

Vivix, Vivix Shaklee Produk Anti Penuaan,
Kebaikan: -membekalkan khasiat untuk kulit berseri, rambut yang lebat, kuku yang kuat dan otot yang sihat. -mengurangkan kerosakan kepada DNA dan sel-sel -perlindungan anti oksida -menyokong sistem imun -menyokong kesihatan jantung -menyokong fungsi kardiovaskular -menyokong kesihatan otak -menyokong kesihatan sendi -memelihara kesihatan keseluruhan

Original from: http://www.mysupervitamins.com/2011/05/vivix-untuk-awet-muda-dan-melawan.html

Apakah Vivix Shaklee?

  • Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat no. 1 supplemen makanan di Amerika.
  • Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular.
  • Lebih 1 juta botol Vivix telah pun dijual
  • Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular

1. Kerosakkan DNA – Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu “typo” (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umut.

Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA

2. Pengawalan Genetik – Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel – Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun,

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

4. Penimbunan Protein AGE – Penimbunan berlebihan protein AGE (Advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur “muscadine”) untuk melambatkan pembentukkan protein AGE.

Malahan, Vivix juga menolong membantu menjana dan memelihara :
  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Kesihatan sistem imun
  • kesihatan sendi
  • Perlindungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap sellular
  • Kesihatan dan kesejahteraan

Testimoni Vivix 

” Kakak ipar akak nampak cantik walaupun dia lebih tua dari akak. Dahi dia licin, tiada kedutan akibat usia yang meningkat. Miracle la Vivix ni”
”berapa lama dia dah makan?”, jawab kakak ni kakak iparnya sudah 3 bulan mengamalkan pengambilan satu sudu teh Vivix setiap hari.

Wah!!!Hebatkan.....

Isteri-isteri bolehlah cuba untuk cantik di hati suami. Tak salahkan, malah dapat pahala lagi. Tak perlu nak make up untuk tutup garis-garis penuaan tu. Memang dah natural beauty pun...:)

 
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *