Apa yang Menarik Tentang Protin Shaklee@ESP

09/10/2012

Apa yang Menarik Tentang Protin Shaklee@ESP




Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasakan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protin yang pertama dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an. Dimana kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protin soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Saya sangat suka ESP. Bagi saya ESP adalah pelengkap kepada suplement-suplement saya yang lain.Sebelum kita memulihkan atau melindungi organ-organ badan kita dengan vitamin-vitamin lain seperti Vitamin C, Multivitamin, B Complex dsb, kita perlu membaiki sel-sel kita terlebih dahulu. Pada peringkat inilah protin sangat-sangat diperlukan bagi membina sel yang sihat.

Jom saya share apa yang menarik tentang protin Shaklee  nie…:)

Fakta Tentang Protin Shaklee@ESP....................... 


  • Shaklee hanya mengandungi “non-GMO” (non-Genetically Modified Organism yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.
  • Setiap 850g (1 tin ESP)dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
  • ESP Shaklee merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
  • Kandungan Index Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai kepada pengidap kencing manis.
  • 1 hidangan ESP Shaklee bersamaan  dengan 2 kali ganda daging,  4kali ganda telur, 12 kali ganda susu
  • ESP Shaklee rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap tubuh manusia.
Bila baca fakta nie rasa cam bebaloikan ambil ESP……….memang sangat berpatutan dengan harganya….
 .
Bagi yang rasa ESP nie hanya makanan tambahan terpulang la ye..bagi orang macam saya yang sentiasa sibuk memanjang n perlu menjaga ekonomi rumah tangga sangat-sangat lah memerlukan ESP nie supaya saya kuat bertenaga, sihat, cantik dan sentiasa ceria……:)

Saya Nak.....Anda Tak Nak Ke??? 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:
Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *