Nutriferon Peneman Semasa Travel

12/04/2013

Nutriferon Peneman Semasa Travel


Assalamualaikum & apa khabar semua...Hopefully semua sihat2...:)

Sekarang ni musim tak menentu, sekejap panas sekejap hujan, badan pun serba tak menentu je. Sejak akhir-akhir ni saya selalu ikut suami outstation...panas bukan main lagi & yg paling tak tahan panas, bila ke langkawi. Sangatlah panas cuacanya & balik kampung ke Penang pun sama panasnya sampai silau mata di buatnya. lastly balik kg di Segamat, memang dah tak tahan panas, dah mula terasa sakit tekak,gatal-gatal tekak & batuk pun dah mula sikit-sikit.

Nutriferon Peneman Semasa Travel 

Nasib baiklah saya bawa Nutriferon. Memang peneman saya kalau saya travel,  terutama balik kampung. Bila dah mula nampak simptom-simptom nak batuk tu cepat-cepat saya kacau Nutriferon. 3 hari berturut-turut saya ambil dan saya tak lupa ambil air kosong banyak-banyak supaya tak dehidrate. Alhamdulillah masuk hari ke-3 saya pulih sepenuhnya, gatal tekak dah hilang & batuk immedietly stop :)

Nutriferon VS Panadol

Saya tahu ramai diluar sana yang lebih suka mngambil PANADOL kan. Kenapa saya pilih Nutriferon tapi bukan Panadol?

Sebab UTAMA saya memilihnya kerana Nutriferon TIADA DRUG, SEMULAJADI dan SELAMAT untuk jangkamasa panjang. Nutriferon ni boleh di kategorikan sebagai IMMUNE BOOSTER, suplement yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ia lebih ketara berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asthma, dan banyak lagi. Jadi, tak semestinya Nutriferon ni untuk batuk, demam, selsama sahaja. Jika anda rasa anda mmpunyai masalah imunasi yang rendah boleh amalkan Nutriferon . Ia dikatakn boleh mengukuhkan sistem imunisasi kita dalam tempoh 3 hari je tau. 

Kenali Nutriferon

Nutriferon adalah satu Formula Eksklusif dan di paten oleh Shaklee di mana ianya tidak dijual di kedai-kedai biasa. Ianya merupakan penemuan terhebat dalam bidang Immunologi. Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima. Bertindak sebagai interferon.

Ianya adalah lebih daripada 40 tahun penyelidikan. Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

Nutriferon mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee. 

Nutriferon, Nutriferon Peneman Semasa Travel,  Batuk, Selsema, Demam, sakit Tekak, Pengganti Panadol

Ketahui BAHAYAnya PANADOL!!!!

Panadol pula adalah sejenis "painkiller", semakin banyak anda mengambilnya, semakin lama semakin kurang kesannya kepada anda. Bererti anda perlukan dos yang lebih lagi apabila ia kurang berkesan.

Panadol adalah bertoksik kepada tubuh kita . Ia merosakkan organ hati . Menurut doktor, Panadol akan tinggal di dalam tubuh selama sekurang-kurangnya 5 tahun .

Pharmacokinetik adalah ilmu apa dadah buat dalam badan kita. Melalui pengetahuan ini, sesuatu ubat dibentuk dengan jumlah dos tertentu, diambil mengikut frekuensi tertentu dan jumlah tertentu.
Dalam kes panadol ni, kita tahu lepas kita makan dalam 10-60 min penyerapan berlaku dalam perut.

Adakah anda masih ingin mengambil jalan MUDAH tetapi sanggup mengambil RISIKO BAHAYA kepada diri anda dan keluarga anda??? PILIHAN di tangan anda.
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *