Bersahur dengan Set Mighty 3 Gem Shaklee - Badan Lebih Bertenaga

01/06/2013

Bersahur dengan Set Mighty 3 Gem Shaklee - Badan Lebih Bertenaga




Assalamualaikum…

Bulan Puasa semakin tiba. Biasalah, bagi kaum wanita ramai yang sibuk mengganti puasa. Saya pun tak ketinggalan juga. Biasanya, hari pertama puasa masih boleh bertahan lagi kan. Tapi bila dah masuk 3 hari belum  petang lagi badan dah rasa penat, lesu, mengantuk. Nak buat kerja pun macam nak tak nak je kan. Kalau saya dulu-dulu macam tu lah. Saya ni dulu-dulu badan memang lemah je. Masuk hari ke tiga memang  tengahari dah rasa lapar, petang-petang tekak dah kering. Di tambah pula bila badan rasa letih dan penat, tu yang buat tak boleh tahan. Mulalah rasa nak tidur, jalan pun macam tak larat je. Nak buat kerja pun takde mood.
 
Tapi, Alhamdulillah…

First time bersahur dengan ESP dan PERFORMANCE saya seronok.

Nak kata tak lapar tu tipulah kan, tapi tak selapar dulu-dulu,
nak kata tak haus tipulah kan, tapi tak lah sehaus dulu-dulu,
nak kata tak letih langsung tipulahkan, tapi tak seletih dulu-dulu.

Untuk ganti puasa kali ni saya lengkapkan dengan Meal Shakes. ESP, PERFORMANCE & MEAL SHAKES atau dipanggil Set Mighty 3 Gem memang bagus diambil sewaktu sarapan pagi supaya kita lebih bertenaga dan dapat menumpukan perhatian semasa bekerja. Jadi, sekiranya saya berpuasa saya pastikan saya mengambil Set Mighty 3 Gem semasa bersahur supaya:
  • badan saya lengkap dengan nutrisi walaupun sedang berpuasa 
  • mendapat tenaga berpanjangan dan boleh bertahan sehingga berbuka
  • memberi saya rasa kenyang berpanjangan sehingga bebuka
  • tidak mudah dihidarate (bila kita berpuasa kita kurang minum air dan cuaca panas di bulan puasa mengurangkan lagi kandungan air dalam badan kita.)
Kenali secara ringkas Set Mighty 3 Gem


ESP Soy protein Isolate Powder merupakan minuman rendah lemak, bukan GMO secara biologinya mempunyai kandungan protein yang lengkap dengan kandungan 9 asid amino perlu dan 14 gram protein soya sihat bagi sertiap hidangan. Di samping rasanya yang enak ia juga dapat memberikan tenaga pada tubuh dan protein soya yang berkualiti tinggi.

Meal Shakes memberikan 19 mineral dan vitamin yang penting untuk tubuh, dan ia amat perlu bagi proses tumbesaran dan mengekalkan kesihatan.

Minuman Performance mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LIYTE dengan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong perhidratan optimal.

Set Mighty 3 Gem telah membantu saya melakukan ibadah puasa dengan lebih ceria, lebih bertenaga, lebih focus dan saya lebih bersemangat untuk membuat ibadah sunat yang lain semasa berpuasa. Bagi yang nak mencuba bolehlah menghubungi saya ye. Semoga ibadah puasa kita diterima Allah SWT….

Selamat Berpuasa :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *