Basic Class di Melaka

03/06/2013

Basic Class di Melaka


Assalamualaikum....

Sebelum saya bercerita lebih lanjut,  jom sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah tok mak saya yang telah kembali ke Rahmatullah pada Hari Khamis malam Jumaat yang lepas. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan tergolong dalam golongan orang yang beriman. Ameen......

Alhamdulillah, dapat jugak saya menghadiri kelas di Bangunan Tabung Haji, Masjid Tanah, Melaka semalam. Saya gerak dari Segamat pukul 8.30 pagi dan sampai di Melaka lebih kurang pukul 10 pagi. Datang-Datang je dah dijamu dengan bihun dan kuih-muih. Sedap sangat, bertambah-tambah saya makan. Padahal sebelum gerak dah sarapan soto. Nasib baiklah Mia tidur, so kami just letak mia dalam stroller. Mengantuk agaknya, sebab pagi2 dah kene kejut mandi. Nasib baik ada heater, so mia takdelah berguling-guling time mandi. Masuk kereta terus tidur.

Kelas kali ni dianjurkan oleh Kak Miah untuk anak cucu Shaklee nya. Saya tumpang sekaki je. hihi. Kelas harini lebih kepada basic tentang Shaklee yang disampaikan oleh kak Zeti dan Asas Pemasaran  pula disampaikan oleh Master Hadhatina. 

Seronok dapat hadir kelas ni. banyak manfaat yang saya dapat dari kelas ni:

Pertama: Saya dapat mantapkan lagi knowledge saya dalam bisnes shaklee . Asas pemasaran yang disampaikan oleh Master Hadhatina membuatkan saya lebih jelas bagaimana saya boleh menguasai shaklee melalui internet.

Kedua: Saya dapat mengasah Leader skill saya. Asas berkenaan Shaklee yang disampaikan oleh Kak Zeti memberi saya idea untuk saya bimbing serta kongsikan bersama anak-anak shaklee saya supaya mereka lebih jelas dan dapat panduan untuk maju dalam biz Shaklee nie.

Ketiga: Saya dapat lebih ramai kawan baru dan kawan yang hebat-hebat. Perjumpaan seperti ni dapat mengeratkan silaturahim sesama kita.

Keempat: Saya dapat motivasi dan menyedut aura positif dari  Master Hadhatina dan kawan-kawan. Nasihat, sharing dan semangat dari mereka membuatkan saya lebih yakin dan bersemangat.

Ni lah antara mereka yang hadir.Lepas kelas terus balik KL.

Nak tahu lebih lanjut tentang apa yang disampaikan dalam kelas ni. jom join kami dulu..:)

Jom baca lebih lanju di sini

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

2 comments :

  1. Wah bestnya, nak join lah pulak kelas kat melaka, boleh jalan jalan sekali

    ReplyDelete
  2. jom2..kasi meriah lagi...:)

    ReplyDelete

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *