Set Kurus Shaklee - Berapa Lama Boleh Nampak Kesan

13/03/2014

Set Kurus Shaklee - Berapa Lama Boleh Nampak Kesan


Assalamualaikum..

Soalan yang selalu ditanya oleh customer2 saya...

"Berapa lama boleh nampak kesan selepas ambil Set Slimmimg Shaklee ni?"

Bagi saya kesan yang terlalu cepat adalah tidak baik untuk badan kita. Tujuan dan matlamat saya adalah untuk membantu anda menurunkan berat badan dengan cara yang sihat. Set Slimmimg Shaklee bukan ubat kurus tetapi supplement yang mengandungi zat-zat terntentu yang membantu kita untuk menurunkan berat badan. 

Bagaimana menurunkan berat badan dengan cara yang sihat?

Konsep penurunan berat badan yang sihat adalah  "BINA OTOT" dan "SEIMBANGKAN KALORI KELUAR MASUK"

BINA OTOT

Bersenam atau "WorkOut" adalah satu cara untuk membina otot. Kita perlu memelihara jisim otot kita supaya pembakaran kalori, lemak dan metabolisme berlaku dengan baik. Cara untuk memelihara otot adalah memberi makanan kepada otot kita. Makanan Otot adalah "Protein". anda boleh mendaptkannya melalu makanan seperti soya dan daging atau mendapatkan supplement protein seperti Cinch Shake dan ESP.

SEIMBANGKAN KALORI KELUAR MASUK

Jika anda mengambil makanan yang berkalori tinggi, maka anda perlu lebih bekerja keras  untuk menyahkan semula kalori tersebut. Maksudnya exercise pun kene lebih. Sebab tulah untuk menurunkan berat badan nie kita tak boleh tahu exactly bila anda akan dapat berat yang anda nginkan kerana ia bergantung kepada cara hidup, cara pemakanan, berapa banyak kalori dan lemak dalam badan anda dan paling penting berapa banyak anda berusaha untuk membakar lemak dan kalori dalam badan anda. Sebab tu, amalkan makanan yang seimbang semasa berdiet. Kurangkan makanan yang tinggi kalori  dan lebihkan makanan yang berserat. Pengambilan supplement juga cara yang baik untuk membantu anda mendapat nutrisi yang diperlukan semasa berdiet supaya anda lebih bertenaga dan membantu membakar lemak lebih cepat semasa anda bersenam seperti Lecithin, Omega Guard, Vitalea, Alfalfa dll.

TURUN 8KG  DENGAN PENGAMBILAN SET SLIMMING SHAKLEE

Saya pernah turun 8kg dalam tempoh 3 bulan suatu masa dulu dengan pengambilan Set Slimming Shaklee nie. Pada satu masa, cara hidup saya telah berubah. saya kurang bersenam, lebih banyak mengadap komputer, makan tak menentu dan lebih banyak mengambil makanaan berkalori menyebabkan berat saya kembali naik sikit demi sedikit walaupun saya mengamalkan Set Slimming Shaklee. Sebab tu saya tekankan, Set Slimming Shaklee hanya sebagai medium untuk membantu kita kurus. Tetapi kalau kita tak amalkan cara hidup yang sihat jangan berharaplah anda berjaya nak dapatkan berat yang anda inginkan.

Kurangkan mengambil Makanan Berkalori tinggi, amalkan aktiviti keluar peluh dan pelihara otot anda...InsyaAllah anda akan dapat bentuk badan yang cantik dan berat yang ideal.

SET SLIMMING SHAKLEE PALING HOT

Ini gabungan supplement2 shaklee yang paling disukai ramai pengguna shaklee khas untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan. Ada banyak lagi gabungan2 lain yang boleh saya suggest mengikut kepeluan anda. Jika anda inginkan konsultasi boleh hubungi saya terus.

Set Kurus Shaklee, Set Kurus Shaklee - Berapa Lama Boleh Nampak Kesan, Lecithin, Alfalfa, Herblax, ESP, Cinch Shake,
Set Kurus Shaklee
Set Kurus Shaklee untuk Ibu Menyusu, Set Kurus Shaklee - Berapa Lama Boleh Nampak Kesan, Lecithin, Alfalfa, Herblax, ESP, Cinch Shake
Set Kurus Shaklee untuk Ibu Menyusu
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Untuk order klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *