Atasi Masalah Penghadaman dengan Herblax

03/06/2014

Atasi Masalah Penghadaman dengan Herblax


 Assalamualaikum...

Kesihatan Pencernaan

Setiap sel, tisu dan organ di dalam tubuh kita amat bergantung kepada sistem penghadaman yang sihat dan penyerapan zat yang efektif  untuk berfungsi dengan baik. Akibat cara hidup dan pemakanan yang tidak sihat setiap hari, lama-kelamaan  ia mengganggu sistem penghadaman kita. Pada mulanya kita akan mengalami masalah sembelit iaitu sukar untuk membuang air besar dan akhirnya jika dibiarkan akan membawa kepada kanser usus yang kronik.

Proses Pembersihan Usus

Diet yang kaya serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap, semuanya menyumbang kepada pembuangan air besar yang teratur. Sekali sekala proses pembersihan usus perlu dilakukan supaya sistem pencernaan kita sentiasa sihat dan berjalan lancar. Pengambilan Herblax adalah cara pembersihan usus secara semulajadi . Sifatnya yang menggalakkan pembersihan yang lembut terbukti sesuai digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. 

Fungsi HERBLAX

Herblax ialah julap lembut untuk kegunaaan sekali-sekala.  Ia mengandungi daun Senna yang telah digunakan secara traditional sejak beribu tahun dahulu sebagai julap semulajadi. 
  • Tindakan pembersihan yang lembut membantu danmengembalikan semula proses semulajadi usus.

  • Membersihkan najis yang tersekat

  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalm tubuh kita.

  • Membantu masalah sembelit.

  • Mengempiskan perut


Atasi Masalah Penghadaman dengan Herblax, Herblax, Herblax Mempunyai 9 Herba Semulajadi, Fungsi Herblax, Sembelit, kanser Usus, Detoks Usus

HERBLAX Mempunyai 9 Herba Semulajadi

Ramuan asas Herblax terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi. 
  1. Alfalfa Leaves

  2. Senna Leaves

  3. Anise Seed

  4. Fennel Seeds

  5. Bukhorn Bark

  6. Licorice Root

  7. Rhubarb root

  8. Culver's Root

  9. Blue Malva Flower

Atasi Masalah Penghadaman dengan Herblax, Herblax, Herblax Mempunyai 9 Herba Semulajadi, Fungsi Herblax, Sembelit, kanser Usus, Detoks Usus

Herblax Produk Kurus TERLARIS

Herblax antara produk yang paling laris di Malaysia. Pernah beberapa kali Herblax kehabisan stok. Sehingga pihak Shaklee terpaksa menghadkan setiap orang Distributor hanya mengambil 2 botol sahaja. Saya terpaksa beratur sehingga 10 malam semata-mata untuk mendapatkan Herblax. Jadi, apakata anda order sekarang sebelum ia kehabisan stok lagi. Herblax merupakan salah satu produk kurus kami yang sangat berkesan serta harganya sangat berpatutan. Majoriti, ramai yang memuji keberkesanan Herblax ini dari hari pertama mengambilnya. Harganya hanya RM52.50 sahaja untuk 120 biji pil dan sebotol tahan untuk beberapa bulan.
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order klik sini
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:

Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *