Kolagen Terbaik dan Paling Tahan Lasak

25/09/2014

Kolagen Terbaik dan Paling Tahan Lasak


Assalamualaikum...

Saya nak sambung lagi perkongsian saya di program Health & Wellness Talk yang lepas. Kali nie saya nak share apa yang diperkatakan oleh Nutritionist Shaklee tentang kehebatan Shaklee Collagen Powder. Siapa yang datang mesti teruja dan tak nak skip consume Shaklee Collagen Powder nie.

Kolagen Terbaik dan Paling Tahan Lasak, Shaklee Collagen Powder, Testimoni: Kulit Putih Selepas Mengamalkan 10 Sachet Shaklee Collagen Powder, Kolagen
 

Rahsia Kulit kekal Tegang dan Muda


Sebahagian daripada lapaisan kulit kita adalah kolagen. Jika kita kurang kolagen kulit kita akan berkedut. Disebabkan gaya hidup sekarang, proses kehilangan kolagen semakin cepat dan makin ramai yang nampak lebih tua berbanding umur mereka. Tapi, perasan tak ada juga golongan yang berumur 40 tahun ke atas tetapi kulit masih maintain tidak berkedut. Rahsia kulit mereka kekal tegang adalah kerana mereka masih mempunyai cukup kolagen dalam badan. 

Cara mereka mengekalkan kolagen dalam badan adalah dengan mengamalkan supplement dari sumber kolagen. Contoh paling dekat kita boleh lihat artist kita Rozita Che Wan. Walaupun dah berusia tapi masih nampak cantik dan mudakan, malah masih boleh mengandung. Siapa yang tak nak cantik macam beliau kan.


Kolagen Terbaik dan Paling Tahan Lasak, Shaklee Collagen Powder, Testimoni: Kulit Putih Selepas Mengamalkan 10 Sachet Shaklee Collagen Powder, Kolagen
 

Shaklee Collagen Powder Sangat Tahan Lasak

 
Suplemen kolagen apa yang anda consume? Pada masa kini bermacam-macam jenis kolagen di pasaran. Ada yang mahal dan ada yang murah. Mahal atau murah bukan ukuran tetapi pemilihan kolagen yang berkualiti dan berkesan sangat penting supaya ia tidak membazir wang anda. Perkara penting yang anda perlu tahu tentang kolagen tersebut adalah dari mana asal usul kolagen tersebut. 

Shaklee Collagen Powder adalah pilihan kolagen yang sangat berkualiti kerana ia datang dari sumber yang tahan lasak. Shaklee Collagen Powder ialah kolagen yang diekstrak dari sisik ikan merah. Bukan ikan merah yang anda beli di pasar tu ye. Ikan merah ini sangat besar dan tinggal di laut paling dalam dan ikan ini sentiasa membesar selagi ia masih hidup. Sumber kolagen dari sisik ikan merah ini sangat tahan lasak. Ia membekalkan sebanyak 4000mg kolagen Ikan Merah proprietari
Bagi yang suka aktiviti menyelam pasti anda tahukan tahap kedalaman maksimum untuk menyelam. Tahukah anda manusia hanya mampu bertahan di kedalaman 200 meter sahaja. Semakin dalam semakin kuat tekanan dan jika melebihi had dalamam ia boleh menyebabkan paru-paru kita pecah dan akhirnya boleh membawa kepada kematian. 

Berbeza pula dengan ikan merah ini, di mana ikan merah boleh hidup di kedalaman laut sedalam 5000 meter. Sangat dalam dan sudah tentu tekanannya berpuluh-puluh kali ganda kan. Tetapi ciptaan Allah ini sangat hebat kerana ikan tersebut sangat tahan lasak dan boleh menerima tekanan di kedalaman tersebut yang sangat kuat, malah telur ikan tersebut juga boleh bertahan di kedalaman 5000 meter.


Kolagen Terbaik dan Paling Tahan Lasak, Shaklee Collagen Powder, Testimoni: Kulit Putih Selepas Mengamalkan 10 Sachet Shaklee Collagen Powder, Kolagen

Testimoni: Kulit Putih Selepas Mengamalkan 10 Sachet Shaklee Collagen Powder


Alhamdulillah, saya baru mengamalkan 10 sachet Shaklee Collagen Powder, tak sampai 1 kotak lagi, tetapi saya dapat melihat perbezaan yang sangat ketara pada kulit saya. Kulit saya semakin putih, licin dan anjal, bukan sahaja di muka malah seluruh badan. Paling saya suka, bekas jerawat saya semakin pudar berbanding sebelum nie. Liang-liang pori di muka saya juga semakin mengecil. Suami saya tegur saya pakai lipstik, padahal dah bertahun saya tak pakai lipstik. Memang sesuai sangat bagi yang takde masa dan tak berapa suka macam saya nak berbedak atau bermake up di depan cermin. Tak perlu saya nak terang banyak-banyak, anda lihat sendiri gambar di bawah pasti anda nak juga.

Kolagen Terbaik dan Paling Tahan Lasak, Shaklee Collagen Powder, Testimoni: Kulit Putih Selepas Mengamalkan 10 Sachet Shaklee Collagen Powder, Kolagen

Ternyata Shaklee Collagen Powder Shaklee adalah kolagen yang sangat berkualiti kerana ia datang dari sumber yang sangat tahan lasak. Bukan mudah nak mendapatkan sumber tersebut. Tetapi Shaklee sanggup mengeluarkan belanja yang banyak semata-mata  ingin memberikan Kolagen terbaik untuk anda.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage


Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *