Mulakan Bisnes Dengan Memilih 3 Kriteria Ini

14/10/2016

Mulakan Bisnes Dengan Memilih 3 Kriteria Ini



Assalamualaikum..hai kawan-kawan...

Bulan nie dah masuk bulan Oktober. Bulan bersejarah bagi saya sebagai Pengedar Shaklee. Bulan nie merupakan ulangtahun saya naik rank Supervisor dalam bisnes Shaklee nie. Berjaya naik rank Supervisor pada October 2012. Supervisor nie ialah rank pertama dalam bisnes shaklee. mesti blur kan. Apa benda lah Supervisor nie. Lebih kurang macam orang bekerja juga. Ada naik pangkat kan. Dalam Shaklee pun ada ugak tau. Bezanya kita tak perlu nak bersaing dengan orang lain untuk dapatkan pangkat tersebut. Anytime kita boleh naik rank bergantung pada usaha kita sendiri untuk capai ke tahap tersebut. lagi banyak usaha lagi cepatlah naaik.

PROMOSI ESP BUY 6 FREE 1

Seronok memang tak terkata masa tu. Dari hanya seorang distributor biasa, saya naik pangkat Supervisor. Allah betul-betul nak tolong saya masa tu, promosi bulan tu ialah ESP. Ya Allah memang makanan saya tu. Saya jatuh hati dengan Shaklee pun sebab produck tu. Memang nie lah masanya saya perlu bersungguh-sungguh berkongsi testimoni saya sendiri. Saya nak semua ibu-ibu yang menyusu rasa apa yang saya rasa. Paling penting niat saya masa tu nak bantu mereka berjaya dalam penyusuan mereka. Walaupun saya dah ada blog masa tu, tapi saya lebih banyak menggunakan FB sebagai medium untuk saya berkongsi tentang Shaklee. Masa tu ilmu blog masih cetek sangat. Alhamdulillah, hanya dengan sahring tanpa jemu di laman sosial Facebook saya berjaya mengumpul 3 ribu points.

RESIGN SEBAGAI ENGINEER

Bulan October adalah bulan di mana saya juga resign sebagai Engineer.Ye!! saya berhenti jadi Engineer, demi ANAK. Saya tukar bidang saya demi ANAK. Saya nak anak membesar depan mata. Saya nak setiap masa saya bersama dengan anak. Jadi, saya kene pilih kerja yang flexible, yang saya boleh bawa kendung anak walaupun sedang bekerja. Saya rasa bukan saya je yang mengidamkan impian sebegitu kan. Mana-mana ibu pun nak anak membesar depan mata. Tapi yelah, sayang nak tinggalkan kerjaya sendiri. Alhamdulillah...Allah SWT hantarkan Shaklee masa tu. Syukur, Allah makbulkan doa saya. Saya nekad nak jana income melalui bisnes shaklee nie dan akhirnya saya pilih Shaklee dan resign. 

MULAKAN BISNES DENGAN MEMILIH 3 KRITERIA INI

3 perkara nie yang buat saya rasa mudah untuk memulakan bisnes Shaklee dtanpa perlu rasa beban.

1. MULAKAN BISNES TANPA PERLU BUAT PINJAMAN 

Saya bukan lah berasal dari seorang peniaga. Saya tak pernah pun berniaga sebelum terjebak dengan Shaklee. Memang masa tu zero knowledge. Nasib baiklah Allah pertemukan saya dengan upline yang betul. Lepas je saya register memang dia  bantu dan coach saya cara berbisnes. Yang saya suka tentang upline saya nie dia takde pun suruh saya MELABUR apa-apa atau buat LOAN. Bisnes yang bagus kalau dah mula-mula buat kita tak perlu buat LOAN pun kan. Maknanya income yang kita dapat tu memang kita kaut semua dan memang balik modal 100 peratus.

2. BISNES SHAKLEE ADA SISTEM MARKETING SENDIRI

Lebih memudahkan bila Shaklee nie dah memang bersistem. Untuk mulakan bisnes, saya didedahkan dengan 6 STEPS BONUS Shaklee. Memang sesuai sangat orang baru macam saya  nak ikut sistem nie. Tak naik cepat, bukan skim cepat kaya. Naik sikit-sikit tapi konsisten. Saya selesa dengan cara nie dan nampak lebih mudah untuk saya focus dan target. Paling penting saya tak perlu pening-pening nak fikir startegi. Saya ikut cara nie. Alhamdulillah step by step akhirnya saya sampai di step ke 6 pada October 2012. Boleh lihat rajah di bawah, sistem yang saya gunakan semasa memulakan bisnes Shaklee.

Mulakan Bisnes Dengan Memilih 3 Kriteria Ini, Bisnes, Bisnes Shaklee, Bisnes Tanpa Loan, Bisnes Tanpa Modal

3. CUMA PERLU BERKONGSI PRODUK SHAKLEE YANG DIAMALKAN

Macam saya kata, saya bukanlah peniaga sebelum nie. Saya hanyalah seorang Engineer biasa je. Memang selok belok bisnes nie zero. Tapi saya jadi seronok berniaga dengan Shaklee kerana saya suka cara memulakan bisnes ini iaitu dengan share product yang saya amalkan dan share kebaikan produk shaklee. Kalau macam tu memang semua orang boleh buat bisnes shaklee nie kan. Sebab tak perlu nak jadi orang ternama, orang glamour dalam bisnes untuk mulakan bisnes shaklee nie atau untuk marketkan produk. Cuma perlukan minat yang mendalam, hati yang kental, rajin berusaha dan berdisiplin. Alhamdulillah dengan cara sharing nie lah saya mendapat bonus dari shaklee setiap bulan sehinggalah hari ini saya tak jemu-jemu berkongsi kebaikan yang saya dapat dari Shaklee nie. lihat testimoni terbaru saya nie. Boleh klik link ini untuk kisah lebih lanjut.

Mulakan Bisnes Dengan Memilih 3 Kriteria Ini, Bisnes, Bisnes Shaklee, Bisnes Tanpa Loan, Bisnes Tanpa Modal

NAK BANTU KAWAN-KAWAN MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Jadi, kawan-kawan jangan rasa malu atau takut nak mulakan bisnes shaklee nie. Jangan segan-segan nak hubungi saya. Saya ada untuk bantu anda. Saya nie hamba Allah yang biasa-biasa je, tapi mempunyai keinginan yang kuat untuk bantu kawan-kawan saya menjana income dengan Shaklee. InsyaAllah saya akan bantu kawan-kawan dengan berbekal ilmu yang saya ada sepanjang bergelar pengedar Shaklee dan saya juga akan coach anda bagaimana nak mulakan bisnes shaklee ni. Kita sama-sama work hard ok.

Video ini saya kongsikan tips bisnes maju dengan mudah dari pengalaman saya sendiri. Mesti tengok video nie kalau nak tahu ye...

 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *