Tips Bercuti Ke Perth Musim Bunga Tanpa Sakit

14/10/2016

Tips Bercuti Ke Perth Musim Bunga Tanpa Sakit


Assalamualaikum..

Baru-baru nie saya dan keluarga bercuti ke Perth, Australia. Kami pergi pada musim bunga. Suhu memang sejuk di sana sekitar 10 darjah celcius.

Saya memang jenis tak tahan sejuk termasuklah anak kedua saya yg baru berusia 1 tahun 4 bulan. Saya pula memang ada masalah paru-paru dari kecil. Bila sejuk sangat saya akan terkena batuk gatal tu sampai berbulan-bulan. Setiap kali musim hujan saya akan cepat-cepat ambil Vitamin C dan Nutriferon supaya saya tak terkene batuk atau selsema. Macam anak saya yang kecil, bila musim hujan memang senang berair hidung dan berlarutan berhari-hari. Biasanya saya akan suapkannya Omega Guard atau Nutriferon supaya antibodi jadi kuat.

Jadi, sebelum ke sana saya memang dah prepare siap-siap Vitamin C, Nutriferon dan Omega Guard. Saya tambah lagi satu suplemen iaitu Vivix. Vivix nie memang bagus untuk tingkatkan sistem imunisasi kita. Boleh klik sini untuk ketahui lebih lanjut.

Sesampai je di sana, malam tu saya terus minum vivix. Sambil-sambil tu saya suap kan pada anak-anak saya, suami dan saya bagi abang ipar minum juga. Memang setiap malam dan pagi sebelum keluar kat sana kami minum Vivix dulu.

Alhamdulillah 4 hari kami di sana. Kami semua pulang ke Malaysia dalam keadaan yang sihat. Anak-anak pun sihat. Anak saya yang kecil tu adalah selsema sikit. Tu pun sekejap sangat tak sampai sehari dah baik. Anak saya yang sulong pulak relax je tak pakai baju sejuk. Sampai kene paksa pakai. Punyalah power lepas minum Vivix. Sampaikan saya terlupa nak suapkan anak Omega Guard dan Nutriferon.

Kawan-kawan yang bercadang nak bercuti ke tempat sejuk, jangan lupa bawa suplemen atleast Vivix ye. Sangat-sangat berguna. Tak seronoklah kan kalau sakit semasa bercuti.

Suplemen Wajib Bawa Semasa Bercuti Ke Luar Negara, Vivix, Testimoni Vivix, Tips Bercuti Di Musim Bunga, Tips Bercuti Di Musim Sejuk, Tips Bercuti Ke Perth musim Bunga Tanpa Sakit, tips Bercuti Ke Perth

Suka dengan cerita saya? 
Dah decide nak bawa Vivix bersama-sama untuk bercuti?

Order Vivix dengan menghubungi nombor tertera di bawah. Kawan-kawan dialu-alukan untuk like dan share link di sini. Semoga kawan-kawan kita yang lain turut mendapat manfaat Vivix ini.
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *