Betul ke Suplemen Botanical Beverage Di Malaysia Sedap Sebab Banyak Gula

18/10/2016

Betul ke Suplemen Botanical Beverage Di Malaysia Sedap Sebab Banyak Gula


Assalamualaikum... 

Saya teringat, ada seorang kakak ada menyebut yang suplemen di Malaysia ni banyak gula, sebab tu lah sedap dan manis. Ini lagi , seorang kakak menyatakan perkara yang sama. Katanya, ekstrak pomegranate, manggis, tongkat ali, kacip fatimah memang popular di Malaysia sebagai produk yang berkhasiat dan boleh beri tenaga lebih. Tapi, katanya menurut seorang penyelidik tempatan yang terlibat dalam bidang ini, kandungan yang dikatan "key ingredient" sebenarnya  terlalu sedikit hingga pernah analisa  makmal mengesan bukan 1 peratus malah kurang dari itu kandungannya. Katanya lagi, sebagi contoh, minuman tenaga ekstark tongkat ali, yang banyak hanya air, gula, pengawet, pewarna dan lain-lain. 

Kalaulah pembeli-pembeli ni tahu, alahai sedihnya sebab mereka dah mati-mati percaya yang produk mereka ambil tu berkhasiat tetapi rupa-rupanya boleh menyebabkan penyakit yang lebih teruk. Tahu-tahu je lah kan gula boleh membawa kepada kencing manis. Rupa-rupanya yang buat mereka bertenaga tu adalah gula. Lebih menakutkan ada juga yang ditambah dengan bahan kimia perangsang yang mungkin merbahaya kepada badan.  Kata penyelidik tu lagi nak buat yang lebih tinggi ekstrak tongkat ali dah tentu harganya mahal dan pokok ini perlu  3 hingga 5 tahun baru sesuai untuk dituai.

5 SEBAB VIVIX LEBIH BAIK DARI SUPLEMEN BOTANICAL BEVERAGES LAIN DI MALAYSIA


Vivix adalah suplemen botanical beverages yang saya minum sejak 3 tahun lepas. dan saya akui ia adalah suplemen terbaik dan lebih baik dari suplemen lain yang dijual di Malaysia. Kenapa saya kata Vivix lebih baik? Ini 5 Sebab kenapa anda kene pilih VIVIX sebagai  suplemen botanical beverages anda.
Betul ke Suplemen Botanical Beverage Di Malaysia Sedap Sebab Banyak Gula,5 Sebab Vivix Suplemen Botanical Beverage Terbaik Di Malaysia, Vivix, Resveratrol, Polifenol Ellagic Acid,

1. Kandungan Vivix terdiri dari 100mg Resveratrol pada ketulenan 98 peratus. pengalaman saya minumVivix, vivix sangat pekat warnanya dan tidak boleh dibekukan pada sushu  beku peti ais. prinsip kimia, semakin tulen sebatian tu semakin rendah  titik beku. Siapa yang ada mengamalkan Vivix dan tak pernah letak di  dalam freezer boleh cuba hari ni. Esok nak minum boleh tengok Vivix tu memang tak beku dan boleh diminum terus.

2. Vivix mengandungi Polifenol . Polifenol bahan yang ada pada banyak tumbuhan dan mempunyai bermacam-macam jenis. Dalam Vivix digabungkan dengan 2 jenis polifenol  iaitu Resveratrol dan Ellagic Acid. Bila kedua-dua polifenol ini bergabung, kuasa Antioksidannya menjadi 10 kali ganda dari suplemen jenis botanical beverages yang lain. 

3. Resveratrol dan Ellagic Acid telah dikaji secara meluas seluruh dunia. Ada kira-kira 3 ribu kajian saintifik telah diterbitkan tentang kedua-duanya (1800 Resveratrol dan 1200 Ellagic Acid), lebih banyak dari tumbuhan lain.

4. Dikatakan sebagai produk paling komleks dalam sejarah Shaklee. Ia mengambil masa bertahun-tahun untuk dibangunkan oleh saintis. Kaedah ekstrak yang digunakan unik, untuk dapatkan sebatian unik dari ladang terbesar dan terbaik di dunia. Bukan sumber yang tidak diketaui sal-usulnya.

5. Vivix disokong oleh 5 patent termasuk cara proses, gabungan sebatian polifenol dan formula tanpa pengawet serta stabil. nampak tak yang Vivix ni betul-betul eksklusif dan satu-satunya di dunia.   

VIVIX SANGAT BERBALOI DIJADIKAN SUPLEMEN BOTANICAL BEVERAGES

Betul ke Suplemen Botanical Beverage Di Malaysia Sedap Sebab Banyak Gula,5 Sebab Vivix Suplemen Botanical Beverage Terbaik Di Malaysia, Vivix, Resveratrol, Polifenol Ellagic Acid, 

Bila dah baca 5 kelebihan Vivix ini, anda mesti tak sabar nak cuba sebotol kan. Vivix adalah minuman berkhasiat yang anda cari selama ini dan sangat berbaloi untuk dibeli kerana Vivix adalah 100 peratus dari bahan semulajadi. Vivix juga tiada campuran gula, air, bahan pengawet, pewarna  dan bahan kimia. Boleh terus minum atau nak bancuh dengan air untuk dijadikan minuman harian pun boleh. Sebenarnya dah ramai yang mendapat feedback positif selepas mengamalkan Vivix termasuklah pesakit Kencing Manis sendiri. Bacaan gula dalam darah menurun selepas mengamalkan Vivix. Sangat-sangat menakjubkan. Anda boleh klik sini untuk testimoni-testimoni pengguna Vivix.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *