Vitamin E untuk Awet Muda!!!!!

16/11/2011

Vitamin E untuk Awet Muda!!!!!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!!!!!

Saya pasti semua orang tak kira lelaki or perempuan semua nak awet muda kan....saya pun tak ketinggalan juga.....:)

Anda pasti bangga bila orang tegur.."eh saya ingat awak belum kawin lg...muka nampak muda la...."
padahal anak dah berderet-deret....atau " la...anak awak ke tu...ingatkn adik tadi"

untuk jadi awet muda bukan sahaja perlu cantik  di luaran tetapi kecantikan dalaman juga penting...macam2 cara untuk memiliki kecantikan dalaman nie kan....hari nie saya nak kongsi satu tips dengan anda....simple je..

Senyum Selalu!!!!! :)

bile senyum muka pun berseri2....btul tak...

berbalik pada tajuk entry saya....Vitamin E untuk awet Muda!!!!

pencemaran udara menyebabkan kita terdedah kepada toxic yang boleh menyebabkan sel kulit kita rosak, liang-liang roma tersumbat dan seterusnya berkedut....

pernah tak anda lihat tangan ada tompokan perang atau panau....mesti tak sukakan....puncanye disebabkan anda kekurangan Vitamin E...

kalau anda nak tahu.....Vitamin E nie berperanan sbg pemungut toxic....so Vitamin E boleh kurangkan & hilangkan tompokan pada kulit kita...pendek kata boleh melambatkan proses penuaaan kita la...so kulit nampak lebih muda...

ape tunggu lg.....start la consume Vitamin E Shaklee  dari sekarang untuk lebih awet muda....

Satu kapsul gel lembut Vitamin E Shaklee membekalkan:
  • 400 IU vitamin E dari sumber semulajadi.
  • 10 mcg selenium sebagai pelengkap bagi menyempurnakan aktiviti vitamin E.
Vitamin E Complex
120 tabs
RM149(WM)/RM154(EM)


 Berminat???

Hubungi saya untuk dapatkan Harga Istimewa dan Promosi November!!!!

atau 
atau 
sms/call 017 202 3543

















0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *