Shaklee & Me......

11/11/2011

Shaklee & Me......


Assalamualaikum kawan-kawan semua!!!!!

Hari nie 11.11.2011....

Dengan rasminya blog nie akan dijadikan saluran untuk saya share supplementry yang saya amalkan iaitu SHAKLEE pd semua kawan2 kat luar sana....


setelah melahirkan anak pertama saya pada 14.02.2011 saya memasang impian untuk menyusukan anak saya sehingga 2 tahun...sebagai seorang ibu yg menyusu dan bekerja saya mencari-cari supplement ape yang sesuai untuk saya makan untuk memastikan bekalan susu saya cukup untuk 2 tahun ini disamping mendapatkan tubuh badan yang sihat dan bertenaga supaya perjalanan penyusuan saya berjalan lancar......

Akhirnya saya memeilih SHAKLEE......

saya bermula dengan trial pack yang dimakan untuk sebulan...ade 4 jenis supplement...ade multivitamin,vitamin B, dan vitamin C untuk kesihatan tubuh badan saya..dan alfalfa untuk membantu pengaliran susu...Alhamdulillah setelah sebulan makan hasilnya amat memberangsangkan...

pada bulan puasa saya risau susu saya akan menjadi kurang...saya telah diperkenalkan pula dengan ESP(Energizing Soy Protein) untuk production susu saya.. dan performance drink untuk memberi tenaga.....alhamdulilah..tak mengecewakan langsung..malah production susu saya semakin bertambah walaupun saya sedang berpuasa...saya juga tidak berasa letih sepanjang sebulan berpuasa...

Sehingga sekarang saya masih mengamalkan produk SHAKLEE ini dan sehingga hari ini saya masih menyusukan anak saya dengan jayanya...Alhamdulillah selagi diizinkan Allah SWT....

SHAKLEE bukan sahaja untuk ibu menyusu seperti saya...malah SHAKLEE juga untuk seisi keluarga...lelaki. perempuan, tua , muda.ibu mengandung  boleh mengamalkan SHAKLEE kerana ia dari bahan semulajadi dan selamat digunakan...



Sekiranya kawan-kawan berminat boleh lah  email ke ladysara84@yahoo.com atau PM www.facebook/sitisarahmohamadnor atau call/sms 0172023543 untuk berkongsi dengan saya......:)









0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *