Supplement Untuk Anak Saya 1 Tahun.....

13/02/2012

Supplement Untuk Anak Saya 1 Tahun.....



Assalamualaikum...
Alhamdulillah...esok anak saya genap 1 tahun...saya memang menanti saat ini....bermacam-macam planning dalam kepala saya nie utk anak saya yg sorang nie.....saya berdoa agar Allah mengurniakan kesihatan yang sempurna dan mempermudahkan pembesaran anak saya....Saya juga berdoa agar anak saya menjadi anak yang bijak dan berguna bila besar nanti.....

Untuk mencapai impian saya ini langkah pertama saya adalah memberi supplement yang sesuai dengan usia anak saya....shaklee adalah pilihan sy kerana sy yakin produk ini tidak akan memudaratkan anak sy kerana sifatnya yang semulajadi....
1.untuk perkembangan otak saya memilih......


OMEGA GUARD

Merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

2.Untuk penjagaan kesihatan saya memilih....... 


MEAL SHAKE
 

  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur


Ini lah rutin terbaru saya nanti...memberi supplement kepada anak saya pula....:)
  • Omega Guard hanya sebiji seminggu(kanak-kanak 1-3 tahun). 
  • Meal shake minum sehari sekali.
Jom tengok testimoni ibu yang pernah mencuba untuk anaknya..
Anda bagaimana????Sekiranya berminat boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

email:www.ladysara84@yahoo.com
SMS:017-2023543
PM di facebook: Siti Sarah Mohamad Nor
Like Fanpage di facebook: ladysara84

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *