Set Breastfeeding Shaklee Milk Booster Saya

24/12/2011

Set Breastfeeding Shaklee Milk Booster Saya


Assalamualaikum...

saya seorang ibu yg menyusu kan anak.....sudah lebih 10 bulan saya menyusukan anak saya....saya memasang impian utk menyusukan anak saya sehingga 2 tahun....bagi mencapai impian saya ini saya telah mengamalkan set breastfeeding dari shaklee yang mengandungi vitamin untuk kesihatan saya dan juga milkbooster utk penyusuan saya....

Set breastfeeding Shaklee telah membantu meningkatkan production susu saya sehingga saya pernah mencapai 11oz untuk 1 sesion...

Set Breastfeeding 

SET B
VITA C, VITALEA, B COMPLEX & ALFALFA

SET E
SET B + OSTEMATRIX@KALSIUM

SET 3M
SET E + Energizing Soy protein (ESP)






11 0z untuk 1session.......

anda bertuah sekiranya mendapatkan set breastfeeding ini sekarang 
kerana 

promosi set breasfeeding  untuk Disember ini sedang berlangsung.....


sekiranya anda rasa anda perlu supplement or vitamin untuk lebih sihat 
boleh contact saya untuk dapatkan 

Promosi Disember
di:
atau 
atau 
sms/call 017 202 3543




0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *