Ada Apa Dalam SET 3M

21/06/2012

Ada Apa Dalam SET 3M



Assalamualaikum....

Ada Apa dalam ESP, Ostematrix dan Alfalfa????

Komponen utama susu ibu ialah PROTIEN dan KALSIUM. Jadi pengambilan ESP sebagai sumber protein untuk ibu menyusu seperti saya memang sangat-sangat membantu, ditambah pula dengan pengambilan Ostematrix yang mengandungi kalsium, melengkapkan nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak dan lebih cepat. Alfalfa juga mengadungi sumber kalsium dan membantu masalah sembelit saya serta keputihan yang saya alami. 

ESP bukan sekadar untuk penghasilan susu malah menjadikan kulit saya bertambah licin dan putih. saya menjadi lebih bertenaga dan kurang rasa lapar dengan pengambilan ESP. Bangun tidur je saya akan rasa sangat segar dengan pengambilan ostematrix sebelum tidur dan tiada lagi masalah sakit tangan atau sakit belakang yang pernah saya alami sebelum ini.

Ada Apa dalam Vitamin C, B Complex dan Vitalea?????

Vitamin C, B Complex dan Vitalea   merupakan vitamin-vitamin yang penting untuk kesihatan tubuh badan saya sendiri. Bila badan saya sihat dan cergas, secara tdk langsung badan saya cukup nutrisi untuk menghasilkan pengeluaran susu untuk anak. Badan yang letih akan menghadkan pengeluaran susu.


B Complex sangat penting dalam mengawal dan mengelakkan stress terutama semasa bekerja. Bila saya tenang dan gembira, penghasilan susu akan lebih lancar, mudah dan cepat. 

Vitalea mengandungi sumber zat besi yang membantu saya dari mudah rasa pening atau pitam akibat kurang oksigen dalam darah.

Vitamin C menguatkan sistem imunisasi saya. saya tidak mudah demam dan demam tidak berpanjangan. 



PM saya untuk keterangan lanjut dan dapatkan harga termurah dari saya....call 0172023543 atau email ladysara84@yahoo.com atau PM di facebook saya Siti Sarah Mohamad Nor atau like page saya ladysara84


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *