Breastfeeding tetapi Anak Sering Sakit

09/08/2012

Breastfeeding tetapi Anak Sering Sakit



Assalamualaikum...

Anak kita mudah terdedah kepada jangkitan serta udara yang kotor. Persekitaran yang tidak bersih menyebabkan anak mudah jatuh sakit, demam selsema dan batuk seterusnya menggangu perkembangan mereka. Bagi memastikan anak kita sihat dan membesar dengan baik ibu bapa perlulah memastikan persekitaran serta ruang bermain dan rehat anak bersih. Barang mainan serta perabot juga perlu bersih daripada habuk dan kotoran.

Bonus bagi ibu menyusu kerana terdapat antibiotik di dalam susu ibu bagi melawan atau mencegah anak daripada sebarang jangkitan penyakit. Walaubagaimanapun  ada sesetengah kes walaupun menyusu badan tetapi anak sering sakit. Sebagai ibu anda perlu bijak dan kreatif. 


Bagi yang buntu jangan risau....ada cara penyelesaiannya..:)

Anda boleh menambah immune ke dalam susu badan anda dengan pengambilan NUTRIFERON!!!!!

 Apa itu Nutriferon?

NutriFeron terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan yang mengukuhkan sistem imun. NutriFeron menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri.

Apakah interferon?  

Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.

Untuk kegunaan harian, NutriFeron meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan iaitu suatu pengaktif kritikal sistem imun.

NutriFeron berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu
- Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
- Menggerakkan "pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit.

Oleh itu, amat perlu bagi kita untuk menolong badan kita membantu diri kita sendiri dan itulah tujuan Nutriferon; untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap yang lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap serangan selsema, virus dsb.






Pengambilan Nutriferon bukan sekadar membantu anak anda melawan penyakit, malah ibu turut mendapat khasiat daripada Nutriferon. Anda boleh mengamalkan Nutriferon seminggu sekali sebagai sumber imunisasi anda.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 


Hubungi saya untuk keterangan lanjut:
 
Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No  :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
♥ Blog: ladysara84.blogspot.com










0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *