ALFALFA sesuai untuk wanita berkahwin dan menyusu macam saya......

20/11/2012

ALFALFA sesuai untuk wanita berkahwin dan menyusu macam saya......


Assalamualaikum...


Dah setahun saya consume SHAKLEE..Alhamdulillah byk membantu sy....bila diimbau balik first supplement yg sy ambil adalah ALFALFA bersama2 dengan VITAMIN C, B COMPLEX, VITALEA....,


ALFALFA ni memang BEST!!!!!Memang sesuai sangat untuk saya yang dah berkahwin.....tambahan pula sy seorang ibu menyusu....

Selepas ambil ALFALFA sy notice hari2 saya membuang..mmg LAWAS sangat.....sebelum nie mau 2, 3 hari baru la sibuk nak ke toilet...susu saya jd makin pekat n production up....satu lg yg sy suka masalah keputihan saya semakin berkurangan....

 Pasti semua nak tahu apa lg yang BEST nya ALFALFA nie.....

♥ Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
♥ Melegakan sakit sendi dan belakang
♥ Menghilangkan kelesuan dan tekanan
♥ Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita)
♥ Merawat arthitis
♥ Bagus untuk elergi dan ekzema
♥ Merawat athma
♥ Mencuci usus bagi membuang toksik
♥ Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
♥ Meneutralkan asid dalam badan
♥ Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita)
♥ Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita)
♥ Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita)
♥ Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita)
♥ Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
♥ Meningkatkan stamina seorang suami
♥ Melegakan sembelit
♥ Membuang angin dalam badan
♥ MILK BOOSTER

WAH!!!! Banyak rupanya khasiat ALFALFA nie kan...


PROMOSI NOVEMBER MEMANG MELETUP!!!!!!
 

Jom grab 1 botol.....330 tablets dengan harga RM ??. SPECIAL PRICE untuk anda bulan nie...:-)
Grab 2 botol PRICE DOUBLE SPECIAL!!!!!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 

Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com  

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *