Shaklee AJHT buah tangan untuk ibu bapa di kampung

17/01/2013

Shaklee AJHT buah tangan untuk ibu bapa di kampung


Assalamualaikum....

Esok dah hari Jumaat....sekejap je kan...rasanya macam baru je hai isnin...wekeend nie anda semua ke mana...duduk rumah je or bercuti dgn family or pergi kenduri kahwin...tak pun balik ke kampung menziarahi ibu dan ayah....Bagi yang pulang ke kampung tu apa kata anda bawa buah tangan sedikit ke kampung....Selalunya kalau buah tangan tu mesti buah-buahan or kerepek or kain dn sebagainya untuk menunjukkan rasa ambil berat anda terhadap mereka kan.

Apa kata kali nie anda buat kelainan. Tunjukan rasa ambil berat anda pada kesihatan mereka pula. Advance Joint Health Tablet supplement paling sesuai untuk dihadiahkan pada ibu bapa kita. Sakit sendi, lutut, pinggang, belakang dan mana-mana bahagian yang melibatkan sendi sering dialami oleh ibu bapa kita kan kerana mereka rajin membuat kerja-kerja fizikal.

Shaklee AJHT buah tangan untuk ibu bapa di kampung , Advance Joint Health Tablet, Sakit Sendi, Sakit Lutut

Fungsi Advance Join Health Tablet

Pasti anda nak tau apa fungsi Advance Join Health Tablet nie???

Advance Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Bagaimana Advance Join Health Tablet Berkesan?

Advance Joint Health Tablet memberikan manfaat kepada sendi-sendi sihat dalam 3 cara:

1. Menyokong keselesaan sendi

Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerng tulang rawan.

Ekstrak Boswellia adalah gum resin dari pokok Boswellia serrate. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayurveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang berfungsi sebagai anti radang semulajadi. AKBA menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. 

2. Bertindak sebagai kusyen

Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan.

Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Glukosamina juga ditemui dalam tendon dan ligamen. Namun semakin tubuh menua, jumlah glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh semakin merosot. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan yang supplement ekstrak jagung dapat melegakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadi sendi lebih flaksibel. Dan lagi, kajian bertahun-tahun juga mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangakamasa panjang.

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat

Zinc, Tembaga, Mangan dan Vitamin C nutrien penting dalam kesihatan sendi.
 
Zinc, Tembaga, Mangan dan Vitamin C membekalkan sokongan Nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Jadi apa tunggu lagi. Jangan teragak-agak untuk memberi sesuatu kepada ibu bapa kita. Mereka telah memberi segala-galanya lebih dari diri mereka kepada kita. Takkan hanya sebotol supplement kita susah nak bagi mereka kan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order klik sini 

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *