Minyak Ikan Omega Guard Terbaik di dunia

24/02/2013

Minyak Ikan Omega Guard Terbaik di dunia


Assalamualaikum semua!!!

Alhamdulillah dapat gak sy berblog harinie...sam bil2 makan kek sambil menaip...celebrate birthday utk warga2 group Yoursupermom..group shaklee di bawah mommy shaklee saya...memang every month ktorang akan together-gether...tujuan untuk sharing, eratkan silaturahim, dapat ilmu n byk lagilah...sangat santai dan fun sangat....nasib baik si kecik tengah tido so boleh la saya duduk depan notebook nie...

Wah...bulan nie permintaan OMEGA GUARD memang meletuopss sangat....mana taknya...bulan nie kan promosi OMEGA GUARD ..jangan tak tahu tinggal 4 hari je lagi promosi nie..so sape2 yang nak minyak ikan terbaik di dunia nie sila2 lah contact saya secepat mungkin k....jangan risau, saya tak paksa beli pun...if nak merisi-risik dulu pun boleh....saya pun bukan jenis yg suka paksa2 sbb saya sendiri pun tak suka kene paksa...hihi..samada beli atau tak saya still rasa puas n untung....kalo beli tu bonus besar la bg saya kan...kalo tak beli pun saya rasa puas jugak sebab dapat sharing sesuatu yg bagus n dapat beri ilmu pada customer2 saya...so jangan segan2 nak contact saya k....:)

kenapa saya kata minyak ikan shaklee @omega guard nie terbaik di dunia...jom saya explain satu2...

1)Omega Guard tidak diekstrak dari hati minyak ikan
kalau nak tahu hati nie sebenarnya banyak toxic & sangat tak bagus untuk kesihatan kita....BAHAYA tau....

2)Omega Guard dari ikan laut air sejuk
Ikan laut air sejuk  seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies.Ikan nie bagus sebab ia mengandungi asid lemak tidak tepu yg sangat tinggi berbanding ikan lain iaitu EPA dan DHA yang boleh merendahkan lemak dalam darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah, dan alahan kulit dengan berkesan.

3)Omega Guard tidak menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi
Untuk mengekstrak minyak ikan, Shaklee menggunakan kaedah penyulingan proprietari tiga molekul. kaedah nie paling tulen dan semulajadi tau.Selain dapat mengekalkan nutrien ia juga dapat menyingkirkan semua bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB..

4)Omega Guard mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi.
Jenis asid lemak tersebut adalah EPA, DHA, ALA, HPA, ETA, SDA, DPA.

Satu sajian Omega guard Shaklee membekalkan 900mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.....

Wau....Shaklee Omega Guard memang minyak ikan TERBAIK di dunia!!!!

Bagi anda yang tercari-cari minyak ikan diluar sana apa salahnya mencuba OMEGA GUARD SHAKLEE nie kan....tak kenal maka tak cinta....:)


Yang Bestnya kalau anda cuba bulan nie anda dapat OFFER PRICE yang tentulah harganya lebih murah dari biasa....nak tahu offer price tu rajin-rajinlah mendail no tel saya k...


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:
Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *