Jadi Ahli Shaklee

09/05/2013

Jadi Ahli Shaklee


Assalamualaikum..

Saya mula-mula jadi ahli Shaklee bukan sebab nak buat biz, tapi untuk beli dengan harga ahli dan untuk makan sendiri je. Saya bermula dengan mencuba Set Breastfeeding dan Alhamdulillah kesan sangat positif. badan rasa sihat bertenaga dan susu semakin pekat dan production susu makin bertambah. Then masuk bulan puasa saya order esp dan performance drink. Alhamdulillah rezeki anak saya melimpah ruah. Susu saya semakin banyak dan dalam tempoh seminggu meningkat sehingga 5 ke 6 oz, padahal saya sedang berpuasa tu. Dengan bantuan shaklee saya dapat melengkapkan ibadah puasa saya selama sebulan. sangat berbeza dgn puasa sebelum-sebelum ni, saya rasa bertenaga je sepanjang hari dan rasa mudah sangat perjalanan spanjang berpuasa.

Masa tulah saya berminat sangat nak jadi ahli sbb kesan positif yang amat memberangsangkan selepas mengambil shaklee nie. Saya memang dah jatuh hati gila-gila dengan shaklee & saya berhasrat nak terus mengambil shaklee ni. Sebelum nie saya memang pengamal tegar vitamin yang saya beli di farmasi-farmasi. Dari kecil lagi saya dah diajar mengambil vitamin sebab antibodi saya memang lemah sejak kecil lagi. Tapi sejarang Shaklee di hatiku.

Masa mula-mula jadi ahli, upline saya masukkan saya dalam group tertutup eksklusif. Ada banyak info tentang kesihatan, shaklee, tips berbiz, sharing kejayaan dan paling best kata2 semangat, motivasi dan tak lupa juga diselitkan amalan2 rohani dalam group ni. Ada yang buat biz secara serius jugak dan berjaya mendapat 5 ke 6 angka. First time saya dapat bonus dari shaklee  2 angka je. Masa tu tak silap baru masuk bulan ke-2 jadi ahli. Alhmadulilah lama2 naik 3 angka, then sekarang dah 4 angka.

Kejayaan saya banyak dibantu oleh upline saya@ mommy saya Hadhatina dan support dari adik-beradik saya dalam biz shaklee nie. Kami nie dah macam 1 family. Antara yg paling seronok dalam biz shaklee nie saya dapat ramai kawan baru yg hebat-hebat.

Melawat rakan biz, cikgu nurul  yg baru melahirkan cahaya mata...

Sempat minta tips dari mommy & nanny ku...wanita2 hebat di mata saya...

Jomlah kawan-kawan buat biz dengan saya. Kalau tak nak buat biz dulu pun takpe. Jadi ahli untuk makan sendiri.Cuba dulu rasa kehebatan supplement shaklee nie.:)

Macam mana nak jadi ahli?

Mula-mula kenalah daftar ahli dulu. 

Anda boleh mendaftar dengan menggunakan ID saya  860157 sebagai sponsor anda di mana-mana branch shaklee berdekatan anda. 

atau

Anda boleh menghubungi saya dan saya akan uruskan pendaftarkan ahli untuk anda. Anda cuma perlu bayar yuran ahli kepada saya dan memberi detail-detail diri anda untuk saya isikan ke dalam borang pendaftaran ahli.

Yuran Ahli:
(Semenanjung Malaysia - RM 65 & add on RM10 untuk postage Starter Kit )
(Sabah & Sarawak - RM75 & add on RM20 untuk postage Starter Kit)

Detail-Detail dari anda yang saya perlukan adalah:
Nama penuh
No Kad Pengenalan
Alamat
No. Telefon
Email
No. Acc Maybank jika ada (Bonus Shaklee akan dimasukkan setiap bulan ke akaun anda)

Pembayaran yuran pendaftaran boleh dibuat melalui bank transfer atau deposit ke akaun saya:
CIMB:14210071104521
Maybank:162218560663 

(Siti Sarah Mohamad Nor)
email:ladysara84@yahoo.com 

Jika anda ingin mendapatkan keahlian percuma, anda hanya perlu membuat pembelian melebihi 200 point@lebih kurang RM650.
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 

Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543 
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *