Vivix Bantu Pesakit Darah Tinggi

04/07/2014

Vivix Bantu Pesakit Darah Tinggi


Assalamualaikum...

Tak sangka pulak yang Vivix ni boleh bantu pesakit darah tinggi jugak. Jadi, ia bukan sahaja untuk jadi lebih muda dan cantik ye. Terbukti ada yang dah mengamalkan Vivix ni tekanan darah  menjadi normal. Boleh baca lebih banyak tentang Vivix di sini http://ladysara84.blogspot.com/search/label/Vivix 

VIVIX Bantu Masalah Darah Tinggi Ayah


 Pagi ni saya nak berkongsi berita gembira. Baru malam tadi saya hubungi ayah. Bertanya khabar. Yelah, memang saya selalu hubungi ayah. Tapi sebelum ni tak tanya pulak pasal hal ni. Heheh..Saya tanya ayah samada ayah masih konsisten ambil vivix setiap malam sebelum tidur atau tak. Sebab ayah saya ni jenis yang sangat liat nak ambil vitamin. Lagi pula ayah tahu harga vivix ni sedikit mahal. Ayah tak mau vivix cepat habis sebab ayah takut menyusahkan saya untuk topup vivix dengan lebih cepat. Selalu saya pesan kepada ayah untuk mengambilnya secara konsisten. Bulan ni adalah bulan kedua saya mensupply vivix untuk mak ayah saya. Dan subhanallah…ia telah menunjukkan hasil yang sangat memberangsangkan.

Untuk pengetahuan semua, ayah saya mempunyai masalah sakit lutut. Beliau juga mempunyai penyakit darah tinggi. Ayah pernah kena mild stroke 4 tahun lepas kerana lupa ambil ubat selama 2 hari. Ayah masih berasa kebas2 di satu belah tubuhnya. Sehinggalah bulan lepas saya berikan vivix untuk mak dan ayah gunakan semasa berpuasa dan disambung untuk botol seterusnya pada bulan ini.

Apa perubahan yang ayah saya alami? Pada mulanya ayah hanya tahu vivix ni hanya untuk sakit lutut. Sebab ayah ni jenis sangat liat nak ambil vitamin,lagi2 yang mahal sikit. Ni sebab ayah selalu mengadu sakit lutut kepada saya. Tapi tadi saya bagitahu ayah untuk terus konsisten ambil vivix sebab ia juga penawar untuk darah tinggi. Kemudian ayah cerita,” Ayah gi buat check up kat doctor. Bila di chek, dapat result yang menggembirakan. Sebelum ni tekanan darah ayah tidak pernah 150/90. Biasanya 170/100 atau 160/100”.

Alhamdulillah dapat membantu seorang ayah menikmati kesihatan yang baik. Bukan sekadar darah tinggi malah kebanyakan penyakit kronik yang dihidapi si ayah semakin sembuh. Jom  hadiahkan Vivix untuk ibu bapa kita. Sekali sekala keluarkan duit lebih sikit untuk ibu bapa kita apalah salah nya kan. Lagi bagus kalau bagi secara berterusan untuk pastikan kesihatan mereka lebih terjamin.

Vivix Bantu Pesakit Darah Tinggi, Vivix, Testimoni Vivix, Vivix untuk Penyakit Kronik, VIVIX Bantu Masalah Darah Tinggi Ayah

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *