Berjaya Menyusu Eksklusif Anak Lebih dari 2 tahun

10/03/2014

Berjaya Menyusu Eksklusif Anak Lebih dari 2 tahun


Assalamualaikum...

Alhamdulillah....saya berjaya menyusakan anak saya secara eksklusif lebih dari 2 tahun. Actually dah lebih 3 tahun pun, susu masih ada lagi. Nasib saya baik, bila anak saya masuk setahun lebih saya resign dan menjadi WAHM (Work at Home Mother). So dah tak perlu pam lagi :)

Walaupun saya dah stop pam saya masih mengamalkan Set Menyusu Shaklee khasnya ESP. Memang dah jatuh cinta giler2 dengan ESP nie. Kenangan terindah, hasil pam di bulan puasa lebih banyak berbanding sebelum2 nie. Set menyusu Shaklee tetap saya teruskan walaupun dah tak perlu simpan stok susu lagi. Saya ambil supplement bukan untuk susu banyak je tapi untuk kesihatan dan kecantikan jugak. Mana mungkin saya nak stop macam tu je. Saya dah jumpa penawar terbaik untuk diri saya yg selama nie asyik sakit je. Tapi Alhamdulillah sejak bertemu dengan shaklee nie saya semakin sihat, jarang sangat jatuh sakit dan saya lebih bertenaga :)

Saya harap anda pun sama juga, dapat menyususkan anak eksklusif sehingga 2 tahun. Bagi yang mengamalkan Set Menyusu Shaklee tu saya nasihatkan teruskan consume. Perjalanan kita untuk anak kita masih jauh lagi. Tanggungjawab kita untuk anak kita masih belum selesai selagi. Jadi kita kena sentiasa bersedia dan menyiapkan diri kita. Kita perlu sentiasa sihat dan kuat untuk membesarkan anak kita dan menjadikan mereka insan yang berguna kan :)

Bagi yang masih gagah meneruskan perjuangan menyusu wish u all gud luck. Jangan putus asa dan sentiasa bersyukur dengan hasil susu anda setiap hari. Bagi yang nak tahu lebih lanjut tentang Set Menyusu Shaklee ni boleh direct baca kat sini k.

Happy Breastfeeding semua :)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *