Penapis Jag Air Get Clean Water yang Jimat Kos Elektrik

19/08/2014

Penapis Jag Air Get Clean Water yang Jimat Kos Elektrik


Assalamualaikum...

Kita perasan air yang keluar dari paip rumah kita nampak bersih, tetapi setakat manakah ianya selamat untuk diminum? Sebenarnya bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya dari air minuman.

Risiko Minum Air Tercemar

  • Masalah hati, buah pinggang atau pusat kawalatur saraf
  • Tahap IQ rendah, lembap dalam pembelajaran, tumbesaran yang tidak sihat.
  • masalah kesuburan
  • Meningkatkan risisko kanser

Penapis Jag Air Get Clean Water yang Jimat Kos Elektrik,  Penapis air yang jimat, penapis air yang ringan, penapis air yang jimat elektrik

Get Clean Water Pitcher


Get Clean Water merupakan sistem penapisan air multipaten yang baru. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuk kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water merupakan sistem penapis jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh disisasemula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.
Secara keseluruhannya, Get Clean water mempunyai 4 ciri yang HEBAT. 

1. SELAMAT

Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya seperti plumbum, merkuri, kadmium, klorin yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air.  

2. JIMAT

Rakyat Malaysia banyak membazir wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter sahaja Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda tukar penapis tersebut tanpa perlu mengagaknya. Tidak perlu kuasa elektrik, ringan dan mudah untuk dibawa kemana-mana.  

3. BERKESAN

Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap turasan yang mana 2 kali ganda lebih banyak bebanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

4. MESRA ALAM

Get Clean Water menggunakan sistem penapisan jag air dengan blok karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Setiap penapis dibuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Penapis Jag Air Get Clean Water yang Jimat Kos Elektrik,  Penapis air yang jimat, penapis air yang ringan, penapis air yang jimat elektrik

Dapatkan 1 set Starter Pack Get Clean Water Untuk 365 hari !!
RM460 sahaja


Menuras lebih dari 5000 gelas air (250ml) pada kadar hanya beberapa sen segelas.
Mengurangkan lebih daripada 24000 botol plastik dari tempat pelupusan sampah.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *