Perjumpaan GEGAMASU di MELAKA

09/09/2014

Perjumpaan GEGAMASU di MELAKA


Assalamualaikum...

Alhamdulillah, Ahad lepas saya berpeluang join program GEGAMASU yang dianjurkan oleh mommy Hadhatina dan Dedi MKB untuk group besarnya, Supermoms. Program GEGAMASU nie singkatan bagi Gerak Gempur Master Supermom. Tujuannya, untuk memajukan anak cucu di bawah susur galur mereka di samping beramah mesra dan mengeratkan silaturahim. Turut hadir memberi support ialah leader-leader hebat dari susur galur Supermom, pasangan suami isteri Ainul dan Faiz, Jiha dan Yus dan tentulah kak Miah dan Abg PB. 

Gegamasu di Melaka


Destinasi kali ni, kami melawat anak-anak bisnes Kak Miah dan abg PB di Melaka. Dua rumah yang kami lawat pada hari tersebut, rumah pertama di Telok Emas dan rumah kedua di Masjid Tanah. Di Telok Emas, kami melawat pasangan suami isteri, Achey dan Kak Akma. 

 
 
 

Rumah kedua pula ialah rumah pasangan suami isteri Kak Sue dan abg Zali. Di Masjid Tanah juga kami bertemu Che Za, yang juga merupakan anak bisnes di bawah susur galur Kak Miah. Alhamdulillah, perjumpaan berjalan lancar. Walaupun jem sedikit dalam perjalanan ke rumah kak su sebab ada kemalangan. 


 
 
 
 

Terima kasih sangat pada tuan rumah dengan layanan mereka. Siap dapat cencalok lagi. Lama sangat dah saya tak makan cencalok ni. 

Pengalaman Che Za dengan Supplement Shaklee


Sempat juga bersembang dengan Che Za. Kata Che Za selepas mengamalkan Shaklee tekanan darah tinggi dah takde. Doktor siap suruh stop makan ubat darah tinggi dan teruskan supplement shaklee. Che Za juga sebelum nie pernah berhenti mengamalkan Shaklee semat-mata untuk mengikuti program kuruskan badan. Tetapi akhirnya mengamalkan Shaklee semula kerana badan jadi tak bertenaga, lesu dan pucat. Risau kesihatannya terganggu Che Za mengamalkannya kembali. Betullah kan siapa yang dah amalkan Shaklee nie pasti jatuh hati dengan Shaklee. Seronok bersembang dengan Che Za. Kalau ikutkan banyak lagi yang Che Za cerita.tapi kang panjang lebar pulak entry saya nie.

Impak Selepas Perjumpaan GEGAMASU


Banyak yang saya belajar dari perjumpaan ini. Saya dapat melihat bagaimana cara mommy Hadhatina dan Dedi MKB coaching anak-anak bisnes Kak Miah. Alhamdulillah, selepas perjumpaan ini, saya nampak perubahan mereka. Matlamat mereka dalam hidup dan bisnes Shaklee ni makin jelas. Sebenarnya, matlamat yang jelas sangat penting untuk menggerakkan kita lebih maju dalam bisnes. Yang paling seronok bila lepas je perjumpaan nie, masing-masing asyiklah update sale di group wassap. Memang kuat betul aura Gegamasu nie, menderu-deru sale mereka masuk. Saya sendiri sangat teruja melihat mereka yang bersungguh-sungguh untuk berjaya. Saya suka semangat dan komitmen yang diberi anak - anak Kak Miah. Alhamdulillah program GEGAMASU nie sangat-sangat berjaya. Saya doakan mereka berjaya dan mencapai matlamat mereka. 
Saya beruntung berada dalam group besar mommy Hadhatina dan Dedi MKB. Anda juga masih belum terlambat lagi untuk menyertai group kami nie. InsyaAllah dengan sekeping hati yang sabar dan penuh dengan semangat, pasti anda boleh berjaya. Bermulalah dari sekarang untuk mendapat kehidupan yang lebih baik pada masa hadapan. Jangan malu-malu untuk menghubungi saya mendapatkan penjelasan lebih lanjut tentang bisnes Shaklee nie. InsyaAllah saya beri konsultasi terbaik untuk anda. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

2 comments :

  1. Ibu sy pon rajin amek Shaklee.. Sbb ade mkcik sy agen Shaklee. Hehe


    Happy blogging, sis and happy berbisnes ;)

    ReplyDelete
  2. Ibu awak buat pilihan yg tepat sis. Teruskan bershaklee dan share kepada kawan2 dan family lain kebaikan shaklee ;)

    Tq for your support dear ;)

    ReplyDelete

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *