Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling

22/09/2014

Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling


Assalamualaikum...

Weekend yang lepas Alhamdulillah dapat diisi lagi dengan aktiviti bermanfaat. Kelas bersama suami isteri Kak N dan Abg Naqib yang santai dan  menyeronokkan. Jauh mereka datang dari Miri, Sarawak semata-mata untuk membantu, menyokong dan memberi semangat kepada kami, distributor-distributor Shaklee untuk terus mencapai impian kami. Walaupun kurang sihat tapi gagahkan diri dari Tasik Biru ke Hotel Sri Petaling bersama suami dan anak. Saya yakin suami isteri ini ada satu aura yang sangat positif untuk saya sedut.

Pada permulaan kelas je bermacam-macam perkongsian testimoni dari distributor-distributor shaklee. Masing-Masing memperkenalkan diri dan berkongsi supplement shaklee kesukaan mereka. Macam-macam testimoni baru yang saya dapat pada haru tersebut. Ada yang suka Ostematrix sebab bangun badan rasa segar. Ada yang suka ESP sebab tapak kaki dah tak merekah. Ada yang suka Omega sebab berat turun 10kg. Ada yang suka Vivix sebab kulit makin cantik dan awet muda. Ada yang suka CoQ Health sebab bertenaga di siang hari.Yang seronok, ada yang tak makan tapi beli kan Collagen untuk wife sebab nak wife cantik. Ini baru segolongan kecil yang menggunakan Shaklee, belum satu Malaysia lagi yang saya percaya sekiranya dikumpulkan boleh mencapai berpuluh ribu  testimoni. 

Inilah uniknya kami sebagai pengedar Shaklee. Kami RASA, kami dapat KEBAIKAN dan kami KONGSI pada anda semua sebab kami nak anda semua sama-sama merasai apa yang kami rasa iaitu KEBAIKAN SHAKLEE dan mendapat KESIHATAN YANG LEBIH BAIK. Badan yang SIHAT insyaAllah memberi KEBAHAGIAN berpanjangan. Part yang saya paling suka dalam kelas nie, part panaskan badan. Suasana jadi ceria bila Kak N dan Abang Naqib mula berpegangan tangan dengan kami semua sambil berjalan di dalam kelas mengikut rentak lagu. Saya yang tengah sakit-sakit time tu terus rasa sihat dan bersemangat. Banyak ilmu yang dapat diserap pada hari tersebut. Ilmu marketing, produk, motivasi dan yang paling penting kami sentiasa diingatkan supaya mengamalkan amalan rohani. Terima kasih Kak N dan Abang Naqib atas perkongsian yang tak ternilai harganya. InsyaAllah saya akan lebih berdedikasi untuk mencapai impian saya.

Alhamdulillah, group ini bukan sahaja mendorong saya berjaya di dunia malah juga mendorong saya mengejar kebahagian di akhirat. Group nie banyak mengubah diri saya dan suami menjadi muslim dan muslimah yang lebih baik dan sentiasa mengingati PENCIPTA. Jika anda mahu memajukan diri dan meningkatkan taraf ekonomi keluarga, berniagalah dengan cara yang betul dan berlandaskan agama Islam. InsyaAllah, group kami adalah pilihan yang tepat untuk anda mencapai hasrat tersebut.

SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, Bisnes Shaklee,Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, bisnes,
SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, Bisnes Shaklee,Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, bisnes,
SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, Bisnes Shaklee,Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, bisnes, SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, Bisnes Shaklee,Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, bisnes,  

SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, Bisnes Shaklee,Kelas Bisnes SHAKLEE EFFECT 3R di Hotel Sri Petaling, bisnes,

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *