Suplemen Untuk Pesakit Kanser

22/02/2016

Suplemen Untuk Pesakit Kanser


Assalamualaikum..

Selain daripda sokongan yang tidak berbelah bahagi daripada ahli keluarga dan individu di sekeliling, pastinya penjagaan makanan turut memainkan peranan bagi memberi harapan kepada pesakit kanser. seperti pepatah, "We Are What We Eat", makananlah yang menentukan apa yang bakal berlaku pada kita.

Menurut Pakar Pemakanan Shaklee, penyakit kanser tidak dapat dielakkan, tetapi risikonya masih boleh dikurangkan. Antaranya digalakkan untuk mengambil banyak makananan yang tinggi dengan antioksidan seperti buah-buahan dan sayur-sayuran hijau. Ini kerana diketahui bahawa antioksidan dapat menstabilkan radikal bebas yang diketahui boleh merosakkan sel tubuh kita.

Cadangan Makanan Tambahan Untuk Pesakit Kanser


Apabila sudah didiagnosis dengan penyakit kanser, makanan tambahan yang digalakkan untuk diambil adalah anggur, beri dan juga alfalfa yang tinggi oksida. Pakar pemakanan mencadangkan agar mengambil beberapa suplemen utama Shaklee seperti Vivix, Nutriferon dan juga Alfalfa Complex.

Vivix sendiri mengandungi fitonutrien yang tinggi kandungan antioksida. Fitonutrien merupakan nutrien yang sangat kecil yang boleh ditemui di bawah tumbuh-tumbuhan. Walaupun ia sangat kecil, tetapi kebaikan dan manfaat yang ada padanya adalah sangat tinggi. Fitonutrien ini membekalkan kuasa antioksidan yang sangat kuat di mana ia memiliki 40 kali ganda kuasa berbanding buah-buah lain.

Selain itu, fitonutrien juga mengandungi kuasa antikanser merupakan benda yang wajib yang perlu kita ada untuk hidup. Terdapat empat jenis tumbuhan semulajadi  yang mengandungi fitonutrien iaitu anggur Muscadine, Eldeeberry, purple carrot dan juga Polygonum Cuspidatum. Boleh klik di sini untuk keterangan lebih lanjut tentang 4 tumbuhan ini.

Bayangkan, dengan mengambil salah satu daripada tumbuhan itu sahaja sudah memberi manfaat berganda pada tubuh, inikan pula apabila kesemuanya dicampurkan menjadi satu. Pastinya ia memperoleh kebaikan antioksida yang paling maksimum. Itulah yang ada dalam produk Vivix ini.

Suplemen Untuk Pesakit Kanser, Kanser, Vivix, Nutriferon, alfalfa,Cadangan Makanan Tambahan Untuk Pesakit Kanser,Suplemen Shaklee Mudah Diambil Oleh Pesakit Kanser, Tips Pengambilan Suplemen yang Berkesan Kepada Pesakit Kanser, Testimoni Kanser Sembuh dengan Vivix, Pesakit Kanser tak perlu buat kimoterapi selepas amalkan vivix dan nutriferon

Suplemen Shaklee Mudah Diambil Oleh Pesakit Kanser

Kebiasaannya semasa rawatan kimoterapi, pesakit akan dibekalkan dengan pelbagai ubatan dari doktor yang perlu dihabiskan. Jadi, untuk menambah lagi suplemen bagi kesihatan tubuh mereka menjadi satu masalah. Sudahlah selera makan semakin menurun suplemen dilihat sebagai tambahan ubat lagi yang perlu diambil.

Tetapi tidak bagi produk Shaklee ini. Vivix dan Nutriferon adalah berbentuk cecair dan mudah ditelan oleh pesakit berbanding dalam bentuk tablet. Begitu juga dengan Alfalfa. Ia sebenarnya boleh dilarutkan dalam air dan menjadi minuman herba yang boleh diambil dengan mudah. malah, kesemuanya boleh dicampur sekali tanpa sebarang masalah.

Tips Pengambilan Suplemen yang Berkesan Kepada Pesakit Kanser

Bagi mendapatkan kesan terbaik, sebaiknya pengambilan suplemen dan ubat-ubatan dari hospital diambil  secara berasingan. Ambil suplemen sekurang-kurangnya dua jam selepas menelan ubat-ubatan hospital. Ini kerana jika semuannya diambil serentak, ubat-ubatan tadi boleh mengganggu nutrien yang ada pada suplemen dan menyebabkan tiada manafaat yang boleh diperolehi melaluinya.

Seandainya mahu mengambil satu sahaja suplemen, Vivix adalah cadangan terbaik yang diberikan. namun begitu, pesakit kanser dinasihatkan untuk mendapat pandangan daripada doktor masing-masing sebelum memilih mengambil sebarang makanan tambahan.    


Pesakit Kanser Tidak Perlu Kimoterapi Lagi  Selepas mengamalkan Vivix & Nutriferon

Berikut adalah testimoni seorang pesakit kanser yang mengamalkan Vivix & Nutriferon. Alhamdulillah dengan rahmat dari Allah SWT beliau tidak perlu kimoterapi lagi selepas mengamalkan Vivix dan Nutriferon sebagai makanan tambahan.


Mak Su macammaner skrg?
Alhamdulillah puan..smlm  mak pergi check up
Doktor cakap per?
Doctor kata x perlu kemo lagi
cuma perlu buat ct scan every 3 months
Next bulan 6
ya Allah Alhamdulillah
kanser dia doktor ckp cmner?
Ni yg su nak mak konsisten ambil Vivix dgn Nutriferon
Su nak monitor perkembangan sel tu.
if check up bln 6, 
su nak mak konsisten ambil vivix utk 3 bulan ni  
 

Suplemen Untuk Pesakit Kanser, Kanser, Vivix, Nutriferon, alfalfa,Cadangan Makanan Tambahan Untuk Pesakit Kanser,Suplemen Shaklee Mudah Diambil Oleh Pesakit Kanser, Tips Pengambilan Suplemen yang Berkesan Kepada Pesakit Kanser, Testimoni Kanser Sembuh dengan Vivix, Pesakit Kanser tak perlu buat kimoterapi selepas amalkan vivix dan nutriferon
    

 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage

Create a web form here

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *