Selalu jatuh sakit Sebab Antibodi Tak Kuat Sejak Lahir

04/09/2016

Selalu jatuh sakit Sebab Antibodi Tak Kuat Sejak Lahir


Assalamualaikum...

Mulanya masa awal-awal dulu makan supplement Shaklee just nak bagi tenaga dan membanyakkan susu untuk breastfeeeding Mia Qaisara. Memang berkesan sangat sampaikan masa bulan puasa pun Alhamdulillah rezeki susu Mia melimpah ruah sampaikan terlebih-lebih pulak. Saya pula rasa bertenaga sangat-sangat. Disebabkan itu juga lah saya terus jadi ahli supaya dapat buat next purchase dengan harga ahli, lagi menjimatkan.  

Bak kata orang, dah mencuba baru la berani nak promote kat orang kan? So, dari situ pulak saya mula share kebaikan Shaklee ni dengan family, kawan-kawan & termasuk juga rakan-rakan alam maya seperti FB, blog & Instagram.  Bermula dari situ, saya mula consume lain-lain produk Shaklee. Alhamdulillah memang nampak perubahannya hari demi hari, tahun demi tahun. Dari segi kesihatan, memang lain benar rasanya. Hidup saya berubah 180 darjah.

TUKAR BRAND SUPLEMEN


Dulu saya selalu jatuh sakit, hampir setiap bulan demam, selsema, batuk. Memang dari lahir lagi saya ada masalah antibodi yang sangat lemah disebabkan sejarah kelahiran saya. Ibu saya mengalami komplikasi semasa melahirkan saya. Sejak lahir saya memang dah dibekalkan dengan vitamin-vitamin oleh doktor sehinggalah berusia 2 tahun. Kemudian,  ibu saya mendapatkan vitamin dari farmasi sampailah saya dah bekerja, saya beli sendiri suplemen di farmasi.Dengan vitamin saya mampu bertahan untuk bekerja, walaupun kadang-kadang setiap pagi saya akan pening dan kalau jatuh sakit memang susah nak sembuh.

Sehiggalah saya menyusukan anak, saya tukar brand kepada shaklee dan hasilnya sangat-sangat luar biasa. Kesihatan saya sangat-sanagt baik sepanjang 3 tahun. Saya tak demam, saya tak batuk, saya tak selsema dan saya tak berjumpa doktor langsung sepanjang 3 tahun tersebut. Luar biasa sangat perubahan yang berlaku dalam hidup saya. Dah bertahun-tahun amalkan shaklee dan tak pernah ambil suplemen brand lain dah. Hasilnya Alhamdulillah, sihat dan paling best baru-baru nie bila muka nampak lebih muda berbanding 2 tahun lepas. Tak caya tengok link nie

SEBAB APA SAYA BERANI PROMOTE DAN CERITA KEBAIKAN SHAKLEE?


Sebabnya Shaklee ni dah established lebih 50 tahun dah. Bukannya baru kemarin, baru tahun lepas nak naik.. Bukannya produk yang baru tumbuh kat pasaran, bukannya produk yang bak kata orang datang ikut trend, time musim ‘panas’ je ada, bila dah musim sejuk, terus berlalu dibawa angin. Bermadah pulak pagi-pagi ni. 

BUKTINYA?

1. BLOG 


Kalau rajin follow blog saya ni, boleh tau dan agak betapa saya amat suka & sayangkan Shaklee. Banyak tips-tips & testimoni-testimoni dalam ni yang sangat awesome. Memang rugi sangat kalau kita tak menjaga & sia-siakan kesihatan. Dah bertahun-tahun saya share pasal kebaikan Shaklee ni dan makin ramai rakan baru yang saya dapat hasil dari berblogging selama ni. Kalau boleh, hari-hari nak share pasal kebaikan Shaklee je. Biar satu dunia tau manfaat & kebaikannya .

2. LANDMARK STUDY SHAKLEE


Kalau nak tau, inilah dia salah satu faktor yang lagi kuatkan keyakinan saya terhadap produk Shaklee ni. Kalaulah Shaklee ni produk yang tak betul, main buat je takkan lah berani owner nya Roger Barnett @ CEO Shaklee berani nak ambik 1 keputusan yang paling mendebarkan dalam sejarah Shaklee ni. Sebab apa? Sebabnya, beliau still rasa tak puas hati bila orang asyik cakap vitamin Shaklee ni best, vitamin Shaklee ni berkesan dan sebagainya. 

So, apa yang beliau buat? 

Mr Roger mengambil satu keputusan nekad, iaitu beliau proposed National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) untuk buat satu study ke atas suplemen Shaklee ni. 
Caranya, 3 kumpulan ditubuhkan iaitu:
  1. Kumpulan pengamal vitamin
  2. Kumpulan yang tidak mengamalkan vitamin   
  3. Kumpulan pengamal vitamin Shaklee (lebih 20 tahun dan ke atas)
Pada masa ni, NHANES minta satu institusi penyelidikan yang agak hebat iaitu University of California, Berkeley (UC-Berkeley) untuk mengetuai study ni.
Orang no 1 dalam study ni ialah Dr. Gladys Block. Dr. Gladys Block ni bukan calang-calang orang tau. Beliau ni adalah antara orang yang hebat dalam bidang Epidemiologi & Public Health Nutrition. 

Jadinya, bila Dr. Gladys Block dan team nya dah diberikan kuasa untuk handle study ni, maka kesemua keputusan adalah di dalam genggamannya. Maksudnya, apa sahaja keputusan daripada study ni akan dipublish. Baik ataupun buruk pasti akan dipublish.. Nampak tak betapa beraninya Shaklee semata-mata nak buktikan keberkesanan produknya secara hitam putih. 

Akhirnya study pun complete dan keputusannya pun memberangsangkan. Mantap produk Shaklee ni kan? Tapi sebelum tu, ada lagi satu proses iaitu 3rd party scientist buat review pulak.. So, memang tak boleh nak argue lagi dah keputusan research ni. Namun, hasilnya tetap happy ending untuk Shaklee. 


Landmark Study - Bukti Supplement Shaklee Adalah Yang Terbaik Di Dunia, Landmark Study, Suplemen SHAklee, brand suplemen,Landmark Study, Selalu jatuh sakit Sebab Antibodi Tak Kuat Sejak Lahir, Testimoni Pengguna Shaklee


Landmark Study - Bukti Supplement Shaklee Adalah Yang Terbaik Di Dunia, Landmark Study, Suplemen SHAklee, brand suplemen,Landmark Study, Selalu jatuh sakit Sebab Antibodi Tak Kuat Sejak Lahir, Testimoni Pengguna Shaklee
Bak kata Cindy Latham, Senior VP of Marketing, Shaklee Corporation (mantan),

"I guarantee any other company would NOT have done this study, because they would be concerned about the possible outcome. We believed in our products and gave UC-Berkeley full control. You should be extremely proud of the results and because it will be 'peer reviewed' nobody can argue with you regarding the merits of the data."

Kalau nak baca lebih detail pasal Landmark Study Shaklee ni, boleh terus ke http://www.landmarkstudy.com/..

Read it to believe it..

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com 

 atau isi form di bawah:
Name:
Email Address:
Massage


Create a web form here

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *