Penentuan Juara Supermom Cover Girl 2016

25/10/2016

Penentuan Juara Supermom Cover Girl 2016


Alhamdulillah Cabaran Akhir Grand Final Supermom Cover Girl telah diadakan secara LIVE di page Supermom Shaklee Story pada 23 October 2016, Ahad.


Pertandingan ini telah ditaja oleh upline kami Master Hadhatina Halim dan Master Kamarul Baharin. Alhamdulillah untuk pertandingan akhir ini juga turut di taja oleh Mumsluv -Mother's Inspiration. Ini dia 7 Finalist Supermom Cover Girl dan Alhamdulillah saya juga adalah salah seorang dari mereka. 

Penentuan Juara Supermom Cover Girl 2016, Tanggungjawab Ibu Dalam Sistem Imunisasi Tubuh Yang Kuat Dalam Keluarga, Bisnes Shaklee,

Untuk pertandingan peringkat akhir ini kami diberi cabaran untuk berpidato selama 5 hingga 7 minit. Masa sekolah rendah dulu rasanya ada sekali berpidato. Tapi lepas tu memang tak pernah langsung. Bila dah ada anak dua ni tiba- tiba kena berpidato pulakkan. Tapi tetap sahut cabaran dan teruskan juga perjuangan untuk bertanding. Tiada Alasan Untuk Berjaya kan !!! Nasib baiklah ada B Complex. Kurang rasa terketar-ketar tu kalau nak dibandingkan sebelum-sebelum nie. Saya sampai telan 6 biji B Complex untuk kurangkan rasa gemuruh. Apa pun memang satu pengalaman yang hebat dan tak bole dilupakan. 

Penentuan Juara Supermom Cover Girl 2016, Tanggungjawab Ibu Dalam Sistem Imunisasi Tubuh Yang Kuat Dalam Keluarga, Bisnes Shaklee,

Alhamdulillah video pidato kami telah pun diupload di page Supermom Shaklee Story. Tajuk yang saya sampaikan ialah SISTEM IMUNISASI TUBUH YANG KUAT DALAM KELUARGA. Tiga point yang saya tekankan dalam ucapan saya ni. nak tahu apa pengisiannya kenalah dengar ye.

Jemput kawan-kawan tonton, sharekan dan Likes video Pidato yang telah disampaikan oleh saya selaku finalist Supermom Cover Girl.

p/s: Tarikh tutup undian adalah pada 4 Nov 2016 jam 10 malam.

Klik  sini untuk menonton video


Gambar di bawah ini pula, para hadirin yang datang pada majlis tersebut. Majlis penyampaian hadiah juga diadakan untuk mereka yang berjaya menunjukkan prestasi cemerlang pada bulan lepas. Tahniah diucapkan dan terima kash atas perkongsian kejayaan kawan-kawan. sangat-sangat berharga. 

Semuanya dari susur galur Supermom Club House. Ini baru sikit tau. Kalau semua datang jawabnya memang tak muatlah. Saya sebagai downline sangat-sangat terharu dengan usaha upline saya yang mahukan kami terus maju dalam bisnes Shaklee ni dengan menganjurkan pelbagai aktiviti dan salah satunya ialah Pertandingan Supermom Cover Girl ini. Memang bagus sangat aktiviti ini, kerana ia sangat membantu meningakatkan kebolehan kami untuk membentuk menjadi seorang leader Shaklee yang berkualiti. 

Sebab tu saya bole bertahan lebih 5 tahun dalam bisnes shaklee ini kerana adanya mentor yang selalu membuat saya sentiasa bersemangat. Sesiapa sahaja yang masuk ke dalam group kami ini, pasti akan rasa bertuah. Jika anda suka dengan group kami, nak join buat bisnes di bawah group kami. Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. InsyaAllah saya bersedia menjadi mentor anda. Apa yang paling penting ialah anda MAHU. 

Jangan lupa ye VIRALKAN video pidato saya ni bukan sahaja untuk support saya sebagai JUARA SUPERMOM COVER GIRL tetapi message yang saya nak sampaikan dalam ucapan pidato saya tu. Semoga memberi manfaat kepada semua kawan-kawan.

Klik  sini untuk menonton video


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *