Bagaimana Omega 3 Bakar Lemak dengan Cepat

29/11/2016

Bagaimana Omega 3 Bakar Lemak dengan Cepat


"Fish oil supplements may help overweight people and people with high blood pressure to lose weight, according to the National Institutes of Health. Omega-3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids, are found in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can’t make them."

Bagaimana Lemak Omega 3 Boleh Bakar Lemak?

1. Asid Lemak Omega 3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis).

2. Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk mengurangkan selera makan anda supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan.

3. Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda (tiroid anda mengawal metabolisme anda).

4. Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga.

5. Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik terhadap Leptin maka sebaliknya berlaku: Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak. Anda boleh mengambil Omega 3 lemak untuk membantu badan anda bertindak balas lebih baik untuk Leptin.  Jadi anda boleh meningkatkan metabolisme membakar lemak anda.

3 Cara Lemak Omega 3 Bantu Kurangkan Berat Badan

1. Lemak omega 3 membantu anda mengawal kelaparan anda dengan menstabilkan paras gula darah anda.

2. Satu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil omega 3, menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega 3.

3. Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega 3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega 3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak.

Omega Guard Suplemen Omega 3 Terbaik

Kesimpulannya, Minyak Ikan Omega 3 membantu anda mengurangkan selera makan, meningkatkan metabolisme di samping membakar lemak dengan lebih cepat. Saya amalkan Omega Guard untuk mendapatkan bekalan Omega 3 yang cukup. Omega Guard adalah minyak ikan terbaik yang pernah saya amalkan. Minyak ikan ini sangat tulen dan bukan dari minyak hati ikan tau. Proses pengekstrakan lemak omega 3 juga sangat tulen dan dalam proses tersebut ia turut menyingkirkan bahan-bahan bahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik dan sebagainya.So, pilih minyak ikan Omega Guard ye.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
 

1 comment :

  1. Lovely blog thanks for taking the time to share this

    ReplyDelete

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *