Motivasi Diri Dengan Membaca Novel

03/12/2016

Motivasi Diri Dengan Membaca Novel


Bila dah jadi ibu nie nak spend time untuk hobi sendiri pun dah tak sempat. Masa ku hanya untuk anak-anak. Tapi kalau saya diberi masa untuk diri sendiri saya suka duduk-duduk sambil baca novel. Dulu-Dulu masa zaman kanak-kanak saya memang suka ke library pinjam buku cerita yang bersiri tu. Bila dah remaja selera dah tukar pulak, sibuk baca novel.

Saya memang dari kecil memang suka duduk dalam rumah. Jarang lah kot saya keluar jalan-jalan. Memang duduk rumah layan tv, baca buku cerita. Saya bukan boleh sangat keluar rumah sebab nanti macam-macam penyakit datang. Saya memang sensitif dengan udara kat luar. Mak memang pesan duduk dalam rumah. So, bagi nak hilangkan rasa bosan baca novel je lah. Tapi sekarang banyak dah drama kat tv yang diambil dari novel kan, macam cerita "Suri Hati Mr. Pilot"tu pun ada novel kan. So senanglah sekarng tak payah susah-susah baca novel. 

Hobi Saya Baca Novel, Motivasi, Suri Hati Mr. Pilot, Novel, Hobi,Bisnes Shaklee, Bisnes, Motivasi Diri Dengan Membaca Novels

Motivasi Diri Dengan Membaca Novel

Best baca novel nie, dia bagi macam-macam perasaan pada kita. Ada rasa happy, sedih, kesian, marah, berdebar, geram dan macam-macam lagi lah. Secara tak langsung buat kita lupa masalah-masalah kita. Kadang-Kadang buat kita syok sendiri pun ada, hihihi. Mungkin ada yang kata alah buang masa je baca novel nie. Tapi bagi saya setiap novel yang saya baca tu tetap ada mesej tersendiri. Ada macam-macam watak dan semua watak nie memang wujud kat dunia realiti. Yang baik tu kita ikutlah dan yang tak baik tu kita jadikan teladan. Sometime buat saya rasa lebih bersyukur dengan hidup dan diri saya. Rupanya  ada orang lebih teruk nasibnya. Sedikit sebanyak bagi motivasi jugak pada saya untuk teruskan hidup nie dan hargai apa yang ada di sekeliling saya.


Hobi Saya Baca Novel, Motivasi, Suri Hati Mr. Pilot, Novel, Hobi,Bisnes Shaklee, Bisnes, Motivasi Diri Dengan Membaca Novel

Dah!Dah! Cukup pasal novel, back to realiti. Hidup mesti diteruskan. Jom! sape nak order shaklee meh pm saya k. Nak buat bisnes shaklee pun bole pm jugak k. Realitinya sekarang kita kene cari income lebih sebab macam-macam dah naik sekarang. 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *