Ibu Meroyan Semasa Berpantang

13/02/2017

Ibu Meroyan Semasa Berpantang


Wanita baru lepas bersalin nie paling nak kene jaga ialah emosi dia sebenarnya. Memang sensitif sangat time nie. Maklumlah hormon masa nie jadi tunggang langgang. Jangan sampai meroyan, memang parah. Yelah kan, bukan senang nak melahirkan anak tu. Memang banyak guna tenaga nak meneran, nak tahan sakit contraction lagi, berpeluh-peluh. Lepas bersalin melepek terus. Orang tua-tua ada kata lepas bersalin banyak urat-urat putus. Lepas bersalin satu hal pulak nak jaga jahit luka, nak jaga production susu, layan kerenah anak. 

Proses berpantang ni bukan je setakat pulihkan badan semata-samata, tapi sebenarnya emosi pun nak kene jaga. Paling penting ibu berpantang nie kita kene jaga pemakanannya. Makanan tak bole sebarang bagi. Takut masuk angin, bentan. Tapi kalo tak cukup nutrisi bole bahayakan kesihatan pulakkan.

SET BERPANTANG SHAKLEE KURANGKAN RISIKO MEROYAN

So untuk gantikan makanan yang tak boleh dimakan tu, ibu boleh amalkan suplemen atau vitamin. Macam saya dulu masa berpantang anak kedua, saya pantang sendiri je kat umah. So memang sangat-sangat kene jaga emosi. Saya memang telan B Complex banyak-banyak time tu supaya saya sentiasa cool je mengadap kerenah anak-anak.



Berpantang sorang-sorang nie semua benda buat sendirikan. Alhamdulillah dengan bantuan SET BERPANTANG SHAKLEE  badan sentiasa bertenaga. Boleh handle anak dua orang dan luka jahit tak sampai dua minggu dah baik, walaupun asyik bergerak je kan. Selepas pantang pun saya tetap continue consume utk kesihatan badan.

Kene tonton video nie kalau nak tahu sebelum tidur apa yang saya amalkan supaya saya bertenaga dan ceria bila bangun pagi.

 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Untuk order "Produk Shaklee" klik sini 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7f018eb7b301a66658931cb8a93fd6e8
Selepas order hubungi kami untuk mendapatkan cara makan yang betul serta konsultasi secara berterusan.

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Untuk Daftar Ahli klik sini
http://ladysara84.blogspot.com/p/register-form.html
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya: 
Siti Sarah Mohamad Nor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ] 
♥ Contact No :017 202 3543
 ♥ Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *