Cara Pilih Bisnes Produk Kesihatan

13/03/2017

Cara Pilih Bisnes Produk Kesihatan


Banyak pilihan bisnes sekarang nie...Ada yg buat lebih dari 1 bisnes dan ada pulak yang focus pada 1 bisnes sahaja..Actually apa2 jenis bisnes pun yg kita pilih... untuk berjaya dalam bisnes paling penting kene bersungguh-sungguh perjuangkan produk kita tu...InsyaAllah boleh berjaya....saya pula memilih untuk focus pada 1 bisnes sahaja dan bisnes yang saya pilih ialah bisnes produk kesihatan iaitu Shaklee...

Kenapa Saya Pilih Bisnes Produk Kesihatan ?

Suplemen dan vitamin dah memang sebati dalam diri saya...sejak saya lahir lagi saya dah disuapkan dgn vitamin sampailah dah ada anak 2 nie...memang rutin harian saya ialah consume vitamin...sejarah kesihatan saya membuatkan saya terpaksa bergantung kepada vitamin sepanjang hayat hidup saya...

Kenapa Saya Perjuangkan Produk kesihatan Shaklee ?

Tapi saya lebih ambil berat tentang vitamin yg saya amalkan selepas saya kenal Shaklee tau...lepas dimasukkan dalam group tertutup bisnes di bawah mentor saya..banyak ilmu tentang nutrisi yang saya terima..tambah2 lagi shaklee juga ada buat health talk..memang banyak benda baru yg saya belajar tentang nutrisi dan juga shaklee...dari sumber2 inilah saya dapat tau yang shaklee nie bukan calang2 produk... 

Latar belakang serta sejarah pengasas shaklee sangat2 menyentuh hati saya...Produk shaklee nie sebenarnya dah wujud lebih 50 tahun..multivitamin yg pertama juga dicipta oleh pengasas shaklee tau...

CEO company shaklee sendiri buat keputusan ambil company nie atas sbb dia yakin dgn produk shaklee yg telah atasi masalah kulit anaknya..shaklee juga ada saintisnya sendiri...

Shaklee ada bukti yg menunjukkan produknya berkesan..banyak dah journal yg mengakui keberkesanan shaklee..

Shaklee sanggup keluarkan lebih 300 juta USD  untuk landmark study..yg dilakukan oleh pihak ketiga iaitu dari U.C. Barkely School of Public School dan hasil landmark study menunjukkan pengguna yg mengamlkan shaklee lebih 15 tahun mempunyai kesihatan yg lebih baik drp mereka yg mengambil jenama lain..yg tak ambil suplemen langsung lagilah jauh beza resultnya..dari sini kita bole lihat yg shaklee sangat2 berkesan, selamat untuk diambil dalam jangka masa panjang..

Kenapa Saya Perjuangkan Produk Kesihatan Shaklee ?, Bisnes Shaklee, landmark Study, Bisnes, Keistimewaan produk Shaklee, Kelebihan bisnes produk kesihatan, bisnes produk kesihatan, Cara Pilih Bisnes Produk Kesihatan

Malah angkasawan , atlet2 bertaraf dunia yg telah memenangi pingat emas, perak dan gangsa juga mengamlkan shaklee...

Produk Shaklee Selamat, Berkesan dan Mesra Alam

Secara keseluruhannya Shaklee adalah produk yg selamat, berkesan dan mesra alam..Semua bukti2 nie membuatkan saya sedar betapa pentingnya suplemen yg saya amalkan hari2 tu kan ..dan lebih bersyukur lagi saya dipertemukan dgn shaklee...suplemen shaklee betul2 mengubah hidup saya dengan mengubah kesihatan saya menjadi lebih baik dari sebelum nie...saya baru je amalkan lebih 5 tahun shaklee nie..tapi kesannya pada diri saya sangat2 amazing..syukur Alhamdulillah...

Saya Tak Jemu Kongsi Kebaikan Shaklee

Sebab tu saya sangat-sangat perjuangkan produk shaklee nie kepada semua kawan-kawan saya..setiap hari tak jemu-jemu kongsi kebaikan shaklee nie di laman sosial...fb, instagram, twitter, youtube dan blog..supaya semua orang dapat rasai dan nikmati produk berkualiti nie..Shaklee penyelesaian pada masalah kesihatan saya...InsyaAllah Shaklee boleh jadi penyelesaian kepada masalah kesihatan anda juga..

InsyaAllah kita sihat sama-sama..bila sihat dapatlah kita guna tulang 4 kerat kita nie utk bekerja kuat..bekerja sangat2 dituntun dalam Al Quran sebagai saham akhirat kita...tak kisahlah studen ke, usahawan ke or penjawat awam...selagi kita sihat selagi tu kita bole perah segala keringat kita untuk bekerja dan menyumbang kebaikan sampailah akhir hayat kita...semoga kita diletakkan di dalam golongan orang2 yg beruntung nie..Amin....

Hubungi saya untuk keterangan lanjut
Siti Sarah Mohamad Nor 
Shaklee ID No : 860157
Contact No: 017 2023543

Emel : ladysara84@yahoo.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *