Punca Kanser Di Usia Muda

19/03/2017

Punca Kanser Di Usia Muda


Radikal Bebas Punca Penyakit Kronik !!!

Pencemaran, stress, toxins, radiation penyebab utama radikal bebas yang boleh memudaratkan kesihatan kita dan yang palin teruk ia boleh mengancam nyawa kita. Lambakan radikal bebas dalam badan kita menjadikan sel-sel kita 'berkarat' kerana tindakan oxidative stress. Inilah punca ramai yg masih muda diserang penyakit kronik seperti jantung, darah tinggi, kencing manis, buah pinggang dan paling ditakuti ialah bila tiba-tiba diserang kanser di usia muda.

Kanser Di Usia Muda, Vivix, Kanser, oxidative stress, cara mengurangkan oxidative stress, radikal bebas penyebab kanser, baiki sel badan, antioksidan, resveratrol,  Punca kanser di usia muda

CARA KURANGKAN OXIDATIVE STRESS

Bagaimanana caranya nak kurangkan oxidative stress nie ? 

1. Jaga pemakanan

  • Kurangkan makan makanan berlemak
  • Kurangkan makan makanan yg diproses
  • Kurangkan makan makanan bergoreng atau berminyak
  • Ambil makanan yang seimbang mengikut piramid makanan
  • Sayur dibasuh dengan bersih sebelum dimasak

2.  Mengawal diri dari stress minda

Stress punca segala penyakit..
  • Amalkanlah aktiviti yg boleh mengurangkan stress seperti beriadah, melakukan hobi, bercuti, tonton cerita2 komedi dan apa2 perkara yg boleh buat kita tersenyum dan boleh bantu kurangkan stresss
  • Rancang aktiviti (buat to do list) sebelum tidur supaya semua kerja dapat dilakukan dengan sempurna
  • Dapatkan rehat dan tidur yg berkualiti

3. Amalkan Antioksidan

  • Antioksidan meneutralkan radikal bebas sekaligus mengelakkan sel kita dari kerosakan akibat oxidative stress. Klik SINI untuk ketahui proses bagaimana radikal bebas meyebabkan sel kita rosak.
  • Satu-satunya Antioksidan yg bole menembusi peringkat sel ialah Vivix
  • Vivix bertindak dalam 4 mekanisme iaitu memperbaiki sel yg rosak, melindungi sel, memberi tenaga kepada sel dan memperbaharui sel. Klik SINI untuk ketahui bagaimana Vivix membantu sel kita dari rosak.
  • Dapatkan testimoni pesakit kanser pulih dengan  Vivix di SINI.

Kanser Di Usia Muda, Vivix, Kanser, oxidative stress, cara mengurangkan oxidative stress, radikal bebas penyebab kanser, baiki sel badan, antioksidan, resveratrol,TESTIMONI VIVIX, TESTIMONI KANSER,  Punca kanser di usia muda

Kalau tak nak diserang atau menderita penyakit kanser dan penyakit-penyakit kronik yang lain pada usia muda..amalkanlah 3 perkara nie..InsyaAllah hayat kesihatan badan kita lebih panjang...katakan jangka hayat hidup kita ada 50 tahun lagi..takkan kita nak habiskan 50 tahun kita tu dengan menderita penyakitkan...sedangkan banyak lagi perkara yg kita nak buat..keluarga kita juga memerlukan kita...kalau kita dah tak berdaya macam mana mereka nak bergantung pd kita kan...Semoga kita sentiasa sihat dan kuat untuk menggunakan tulang 4 kerat kita bekerja dan menggalas tanggungjawab kita. 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
CARA ORDER VIVIX

Anda boleh terus klik SHOPPING dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.
ATAU
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Sungai Buloh, Kuang, Kundang, Tasik Biru, saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Sungai Buloh, Kundang, Kuang dan Tasik Biru.
Email:ladysara84@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: 017 2023543


0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *