Tips Minum Air semasa berpuasa untuk ibu menyusu

14/06/2012

Tips Minum Air semasa berpuasa untuk ibu menyusu


Assalamualaikum....

bulan puasa semakin dekat....pasti ramai ibu2 yang risau takut2 susu akan berkurangan time puasa nanti....saya pun pernah juga mengalamai perasaan sebegini...tapi alhamdulillah....Allah pertemukan saya dengan produk shaklee.... :)

Sepanjang sebulan puasa saya tak rasa haus atau lapar malah susu saya semakin bertambah....memang bonus bagi saya dan pertama kali saya tidak penat walaupun berpuasa.....saya mengamalkan ESP dan Performance Drink setiap kali berbuka puasa dan semasa sahur...

satu lagi tips untuk ibu menyusu ialah minum air yang banyak bagi mengelakkan dehidrate....air merupakan agent yang sangat penting dalam penghasilan susu....ibu menyusu sangat memerlukan air yang cukup dalam badan....
apa yang saya amalkan semasa berpuasa adalah minum air masak segelas ke 2 gelas sewaktu berbuka , setelah masuk waktu isyak, sebelum tidur, sejurus bangun dari tidur dan waktu sahur.

InsyaAllah...cukup bekalan air dalam badan anda untuk menempuh sehari berpuasa.....:) 



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Untuk order klik sini




Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:

Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com







2 comments :

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *