Keistimewaan B-complex Shaklee

10/08/2012

Keistimewaan B-complex Shaklee




Assalamualaikum....

Semua biasa dengar tentang B Complex kan. B Complex memang banyak di pasaran samada di farmasi mahupun dijual secara langsung. Saya memilih B Complex SHAKLEE!!!!!

Kenapa saya pilih B Complex Shaklee????



Jom kita tengok apa yang BESTTTT sangat tentang B Complex SHAKLEE nie...:)

1. Kandungan Vitamin B shaklee lengkap
  •  Terdapat 8 vitamin B yg diperlukan oleh tubuh kita iaitu B1, B2,B3,B5, B6,B7 (Biotin), B9 (Folic Acid), B12

2. Mempunyai  bioactivated system (sistem serapan bioaktif)
  • penyaluran zat makanan berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrien penting iaitu asid folik.
3. Mempunyai 100% Biotin (Vitamin B7) 
  • Kuantiti biotin 100%
Apakah fungsi Biotin?
  • penting dalam metabolisme karbohidrat,protein dan lemak
  • membentuk hormon
  • membantu mengekalkan kesihatan rambut (mencegah rambut daripada beruban,gugur dan botak)
  • dapat mencegah terjangkitnya penyakit radang kulit atau dermatitis atau  pada bayi disebut dengan cradle cap.
  • perlu bagi pertumbuhan sel, pengeluaran asid lemak, dan metabolisme lemak dan asid amino
  • membantu dalam mengekalkan tahap gula dalam darah mantap.
 Kesimpulannya Biotin ni diperlukan untuk penghasilan tenaga serta kesihatan tubuh,kulit dan rambut.

Saya suka B complex sebab bila ambil B complex saya rasa tenang sangat.Hilang segala stress....:)

Sebab tu B Complex antara vitamin yanng wajib saya ambil.....

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya:

Siti Sarah Mohamad Nor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 860157 ]
♥ Contact No  :017 202 3543
♥ Emel : ladysara84@yahoo.com
♥ Blog: ladysara84.blogspot.com

0 comments :

Post a Comment

KLIK DI SINI UNTUK BELIAN SECARA ONLINE!

Contact Form

Name

Email *

Message *